شهردار سنندج گفت: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرنی سنندج امسال قریب به ۵۰۷ دستگاه تاکسی جدید به ناوگان درون شهری افزوده شد.

به گزارش ایلنا، حشمت اله صیدی در مراسم آیین راه اندازی طرح پرداخت های خرد با بیان اینکه عصر کنونی عصر تکنولوژی و ارتباطات است، گفت: شهروندان باید با استفاده از تکنولوژی های نو خود را با زندگی امروزه وفق دهند.

وی رفاه و تسریع در انجام امور را از جمله مزیت های استفاده از این کارت ها برشمرد واظهار داشت: سالانه هزینه‌های زیادی بابت چاپ اسکناس صرف می شود که استفاده از کارت های پرداخت الکترونیکی می تواند در کاهش این هزینه ها تاثیر گذار باشد.

صیدی عنوان کرد: شهروندان در استفاده از ناوگان تاکسیرانی در هنگام پرداخت کرایه به دلیل کمبود پول خرد دچار مشکلاتی فراوانی می شوند از این رو استفاده از کارت های شهروندی در پرداخت های خرد نظیر کرایه تاکسی بستر رفاهی مناسبی هم برای شهروندان و هم برای رانندگان تاکسی است.

شهردار سنندج در بخش دیگری از صحبت های خود به نرخ کرایه تاکسی نیز گریزی زد و گفت: بیش از 3 هزار دستگاه تاکسی بصورت شبانه روزی در حال خدمت به شهروندان است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد ناوگان تاکسیرانی سنندج نو است، اعلام کرد: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرنی سال گذشته ۸۰۰ دستگاه تاکسی نوسازی شد و امسال نیز ۵۰۷ دستگاه جدید به ناوگان درون شهری سنندج افزوده شده است.

وی تاکید کرد: برنامه های مختلفی برای تسریع در خدمات رسانی ناوگان تاکسیرانی در حال اجرا است که اختصاص تاکسی در داخل نواحی منفصل شهری وساماندهی ایستگاه‌های تاکسی از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.