محمد ایازی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سه هزار و 350 نفر از مددجویان شهری و روستایی تحت حمایت از بیمه خدمات درمانی بهره‌مند هستند، اظهار کرد: 560 میلیون تومان برای ارائه خدمات درمانی یک هزار و 700 مددجوی امسال هزینه شده است.
وی افزود: برای حق بیمه اجتماعی 600 نفر از مددجویان این شهرستان در 9 ماه منتهی به آذر امسال نیز 420 میلیون تومان پرداخت ‌شده که این بیمه شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال می‌شود.
ایازی تاکید کرد: 80 بیمار خاص، زمین ‌گیر و صعب‌العلاج از خدمات درمانی این نهاد بهره‌مند هستند که برای خرید و تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیماران نیز 13 میلیون تومان هزینه شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دیواندره یادآور شد: این تجهیزات شامل دستگاه اکسیژن ساز خانگی، ویلچر، کپسول اکسیژن و ملزومات آن، تشک مواج، تخت، عصا و واکر، گلوکومتر و نوار تست قند خون بوده است.
وی اضافه کرد: 130 کودک نیازمند دچار سوء تغذیه تحت حمایت نیز سبد غذایی دریافت می‌کنند که برای تامین و توزیع سبدهای غذایی این کودکان 55 میلیون تومان هزینه شده است.
ایازی یادآور شد: برای ارتقای شاخص های بهداشتی 625 نفر از مددجویان تحت پوشش در این شهرستان نیز دو میلیون و 500 هزار تومان هزینه شد.
شهرستان دیواندره در استان کردستان حدود 80 هزار نفر جمعیت دارد که حدود 44 هزار نفر ساکن مناطق روستایی و 36 هزار نفر نیز ساکن مناطق شهری هستند.
خبرنگار: منصور محمدی**انتشار: سلیمانی
7353/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.