به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری سنندج، حشمت الله صیدی روز چهارشنبه در جلسه معارفه سرپرست اداره حقوقی و املاک شهرداری اظهار کرد: اداره حقوقی و املاک یکی از ادارات بسیار حساس شهرداری است و این دو می‌توانند در راستای احقاق حقوق شهر و شهروندان تاثیرگذار باشند.
وی افزود: جدا بودن فضای کاری اداره حقوقی از اداره املاک وعدم اطلاع از املاک و همچنین عدم دفاع به موقع در پرونده‌های حقوقی موجب شده در برخی مواقع احکام سنگینی علیه شهرداری صادر شود.
به گفته وی، براساس چارت جدیدی که از سوی سازمان شهرداری‌ها به شهرداری سنندج ابلاغ ‌شده اداره حقوقی و اداره املاک با هم ادغام ‌شده است.
شهردار سنندج تاکید کرد: عدم تشکیل بانک اطلاعاتی املاک یکی از مهمترین آسیب‌هایی است که در چند سال اخیر مشکلات فراوانی را برای شهرداری بوجود آورده است.
صیدی یادآور شد: عدم اطلاع از املاک شهرداری و همچنین عدم تشکیل بانک اطلاعاتی املاک موجب شده در بسیاری از مواقع احکام حقوقی سنگینی علیه شهرداری صادر شود.
وی افزود: کمیته ویژه پیگیری مطالبات در شهرداری تشکیل‌ شده و اداره حقوقی و املاک در راستای تحقق وصول مطالبات می‌تواند نقش تاثیرگذاری در این کمیته داشته باشد.
در این آیین با صدور ابلاغی امیر عمیدی را بعنوان سرپرست جدید اداره حقوقی و املاک شهرداری منصوب کرد.
از سوابق اجرایی عمیدی می‌توان به مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان، مشاور استاندار کردستان، مدیرعامل شرکت عمران و مسکن ‌سازان، مدیر املاک مسکن و شهرسازی و معاون دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری برشمرد.
دریافت و تنظیم: افسانه گلباغی**انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.