به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری رشت به خبرگزاری ایرنا، مسعود نصرتی در نشست شورای مشورتی با سمن ها در تالار گفت و گوی شهرداری رشت افزود: در مسیر این همراهی باید با حقوق یکدیگر آشنا باشیم تا بتوانیم در کنار هم، درست کار کنیم.
وی با اشاره به نیاز به نقد و ارائه پیشنهاد برای هر فعالیت تازه ای اظهار داشت: ایجاد حس تعلق در شهر و همراهی شخصیت های ملی با برنامه های مدیریت شهری امروز به شدت نیاز است.
شهردار کلانشهر رشت با بیان اینکه به دنبال همکاری و هم افزایی برای رفع مشکلات و پرهیز از خطا هستیم، خاطرنشان کرد: بایستی حرف هایی زده شود که قابلیت اجرا داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه، با تاکید بر ضرورت راه اندازی اتاق فکر مردمی برای تولید ایده های عملیاتی بیان داشت: از زمان شروع به کار شورای پنجم، روند متفاوتی در برنامه ریزی های فکری و عملیاتی این شورا قرار گرفت.
سید امیرحسین علوی با بیان اینکه شوراها را باید انجمن های مردم نهاد برگرفته از آرای مردم دانست، خاطرنشان کرد: فعالیت سازمان های مردم نهاد فعال و دلسوز در کلانشهر رشت برای مجموعه مدیریت شهری افتخار است.
وی با بیان اینکه به همکاری انجمن های مردم نهاد در بخش های مختلف نیاز است، تصریح کرد: باید اتاق فکر مردمی و پویا تشکیل داد تا برای مجموعه مدیریت شهری فکر و ایده ای منجر به محصول، تهیه شود.
کلانشهر رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.