به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری ، در متن این بیانیه آمده است:


مهربانی هر صبح در چهره زیبا و شکیل شهرمان به رویمان لبخند می زند ، آن زمان که من و شما چهره اش را به زیبایی گل و گلدان ، پاکیزگی و لبخند بیاراییم و این صورت زیبا را به مصلحت خویش نخراشیم.


ضمن آرزوی موفقیت برای شما و تجلیل از حضور پرشور و نشاط همشهریان در انتخابات ، از شما خواهشمندیم بعنوان شهروندی که بنا بر حس مسؤلیت گام نهادن در عرصه انتخابات را وظیفه خود دانسته و با موفقیت در انتخابات ، قدم در مسیر قانونگذاری و نظارت مدیریت شهری خواهد گذاشت ، حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از آلودگی بصری را بعنوان اولین گام وظیفه خود دانسته و از نصب هرگونه بنر ، عکس ، پوستر و ... در محل های غیرمجاز و ایجاد آشفتگی تبلیغاتی و آلودگی بصری جلوگیری نمائید.


بر کسی پوشیده نیست جلوگیری از آلودگی ناشی از تبلیغات و حاکمیت زیبایی بر منظر شهر از اهم وظایف هر شهروند بوده و لازمه این حاکمیت برخورداری از قانون می باشد و رعایت آن بر همه تکلیف است .


لذا با عنایت به اینکه شهرداری شهرکرد علاوه بر مکانهای ثابت اقدام به جانمایی 100 محل برای نصب پوسترهای تبلیغاتی در نقاط مختلف شهر نموده است و به استناد ماده 92 قانون شهرداری ها ، نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته بر روی دیوارها به جز جایگاههای در نظر گرفته شده، ممنوع می باشد،

خواهشمند است در راستای حفظ حقوق شهروندی ، جلوگیری از آلودگی بصری و احترام به قانون از درج هر مطلب یا الصاق هر نوشته در محل های غیر مجاز خودداری نمایید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 644979
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.