به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی در یادواره شهدای شهر اورامان تخت سروآباد افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در قالب محرومیت زدایی از بخش اورامان به صورت ویژه وارد شده و سعی می کنیم با مشارکت شهرداری، دهیاری ها، دستگاه های دولتی و مردم طرح های مورد نیاز مردم این منطقه را تامین اعتبار کنیم.
وی با اشاره به جان ‌فشانی شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: امنیت فعلی میهن جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان است.
یادواره شهدای شهر اورامان تخت فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، سرپرست فرمانداری سروآباد، فرمانده سپاه پاسداران شهرستان، فرمانده قرار گاه پیشرفت وآبادانی سروآباد، جمعی از مسئولان و روحانیون برگزار شد.
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در بدو ورود به شهر اورامان‌ تخت با حضور در گلزار شهدای این شهر مزار شهدا را عطرافشانی و غبارروبی کرد.
به گزارش ایرنا، اورامان یا هورامان، نام منطقه ای با دره های پرپیچ و خم و عمیق و رودبارهای متعدد بوده و اورامان تخت از شهرهای شهرستان سروآباد استان کردستان است.
هورامان در ایران منطقه ای در استان کردستان و کرمانشاه است و در خارج از ایران نیز بخشی از محدوده کردستان عراق در استان حلبچه را در بر می گیرد.
شهرستان سروآباد با جمعیت افزون بر 52 هزار نفری در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و دارای 2 بخش، 2 شهر و 73 روستای تابعه است.
خبرنگار: حسن حسین زاده **انتشار: امید بهمنی
3034/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.