به گزارش خبرنگار ایرنا، میلاد عرفان پور روز دوشنبه در سلسله نشست های به اشتراک گذاری کتاب های شعر در سنندج اظهار کرد: یکی از معضلاتی که همواره شاعران و علاقمندان به مطالعه شعر در کشور با آن مواجه هستند عدم تشخیص سره از ناسره است و اینکه نمی دانند چه کتابی ارزش خواندن دارد.
وی با بیان اینکه باید چهره های ادبی و اهل شعر هر منطقه به آحاد مردم شناسانده شوند، افزود: برگزاری این سلسله نشست ها فرصت مناسبی است که از زبان فرهیختگان و اهل شعر مناطق مختلف، کتاب ها و آثار پیرامون شعر معرفی شوند.
مدیر دفتر شعر موسسه شهرستان ادب در ادامه به برگزاری سلسله نشست های به اشتراک گذاری کتاب های شعر در کشور اشاره کرد و گفت: سلسله نشست های کتابخوان شعر از ابتدای سال 95 در سطح کشور آغاز شد و تاکنون 15 نشست برگزار شده است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: نهاد کتابخانه های عمومی فضای معرفی کتاب خوب بویژه در حوزه شعر را فراهم کرده است.
اسماعیل احمدی با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه های عمومی کشور 2 سال است برگزاری چنین نشست هایی را در استان های مختلف آغاز کرده است، یادآور شد: این نهاد با برگزاری این نشست ها فضای خوبی در زمینه معرفی کتاب ایجاد کرده است.
در پانزدهمین سلسله نشست های به اشتراک گذاری کتاب های شعر کشور در کردستان پنج کتاب شعر شاعران استان کردستان توسط کامبیز کریمی، محمدرضا کلهر، محسن ترقی، بهنام زارعی و محمد عزیزی معرفی شد.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.