علی عظیمی روز دوشنبه در جریان آغاز این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشتی گیرانی از استان های چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، کردستان، اصفهان، گیلان، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان شرقی، گلستان، مرکزی و تیمی از بیجار در این رقابت ها حضور دارند.
به گفته وی این دوره از مسابقات قهرمانی کشوری با شرکت گروه (ب) نوجوانان با شرکت 10 تیم آغاز شده و روز چهارشنبه نیز 10 تیم از گروه آزاد (ب) به آنان خواهند پیوست.
وی ادامه داد: با تمهیدات مقدمات و توجه به زیرساخت های کشتی نوجوانان، بزودی شاهد درخشش دوباره کشتی گیران رده سنی نوجوانان و جوانان بیجاری خواهیم بود.
به گفته عظیمی؛ این مسابقات بصورت تیمی برگزار می شود و روز 28 آذر برنامه فینال گروه فرنگی کاران و 29 آذرماه جاری فینال گروه آزاد برگزار خواهد شد.
رئیس هیات کشتی نوجوانان بیجار با گرامیداشت یاد و خاطره 4500 شهید استان کردستان و 450 شهید عملیاتی شهرستان بیجار ادامه داد: این مسابقات می تواند فرصت خوبی برای مدیریت شهرستان بیجار و برنامه احیای کشتی رده سنی نوجوانان و جوانان دیار کشتی گیران نامی کشوری و جهانی باشد.
این مربی کشتی نوجوانان بیجار خاطرنشان کرد: این مسابقات با توجه با هماهنگی و نظارت اداره کل ورزش و جوانان کردستان و هیأت کشتی زیر نظر فدراسیون کشتی کشور با حضور قهرمانان پیشکسوت جهانی و کشوری همچون رحیم علی آبادی برگزار می شود.
عظیمی در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز تشکر از اداره آموزش و پرورش، بسیج، اداره ورزش و جوانان، شهرداری، فرمانداری، نماینده مردم در مجلس و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای حمایت و همکاری در برگزاری این مسابقات گفت: شرکت های فعال در بخش معادن بیجار با وجود انتظار بسیار زیاد افکار عمومی برای حمایت از نوجوانان و جوانان، هیچ همکاری در این زمینه نداشتند.
شهرستان بیجار که در شرق استان کردستان واقع شده است. از دیر باز مهد کشتی و کشتی گیران نامی و مشهور جهانی و کشوری بوده است.
خبرنگار: سید باقر سبحانی **انتشار: امید بهمنی
7350/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.