عباس کشاورز روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عرفان ستاری از دانش آموزان ناشنوای مدرسه استثنایی باغچه بان کرج توانست در مسابقات کشتی آزاد در رده سنی نوجوانان مقام اول را از آن خود کند.
وی اظهار کرد: این دانش آموز البرزی در دومین المپیاد فرهنگی – ورزشی ناشنوایان کشور شرکت کرد که با کسب امتیاز بالا مقام اول کشوری رادر این دوره از مسابقات به خود اختصاص داد.
وی بیان کرد: این دوره از مسابقات به مدت سه روز در شهر یزد برگزار شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز تصریح کرد: مسابقات کشتی آزاد المپیاد ناشنوایان کشور در بخش آقایان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور شش تیم در بخش نوجوانان و 10 تیم در بخش جوانان در سالن ورزشی شهید صدوقی یزد برگزار شد.
کشاورز اضافه کرد: در پایان رده سنی نوجوانان تیم خراسان رضوی بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم البرز و مازندران به ترتیب دوم و سوم شد ند.
وی یادآور شد: در رده سنی جوانان نیز خراسان رضوی اول، همدان دوم و آذربایجان شرقی سوم شد.
وی گفت: در بخش انفرادی این رقابت ها در رده سنی نوجوانان با قهرمانی ابوالفضل جامعه داری از خراسانی رضوی، علی مومیوند از مازندران، فردین توکلی از خراسان رضوی ، علی مجرد از خراسان رضوی، علیرضا سرحدی از خرسان رضوی، عرفان ستاری از البرز، محمدحسین رادپور از البرز، جعفر مهدوی از مازندران در اوزان مختلف همراه بود.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.