مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف از افتتاح مدرسه 6 کلاسه با اعتبار 3 میلیارد ریال در شهر سلامی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خواف ، حسن امیری ضمن عرض خیرمقدم به مسئولان و خیرین استانی و کشوری گفت: نباید از عبارت دانش آموزان استثنایی استفاده کنیم بلکه باید عبارت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را به کار ببریم زیرا این دانش آموزان هر کدام توانمندی‌های خاصی دارند و نمونه بارز این دانش‌آموزان هاوکینگ به عنوان نابغه قرن است.

وی ادامه داد:این بنای 6 کلاسه با اعتبار 3 میلیارد ریال احداث شد که یک میلیارد ریال آن توسط اداره نوسازی و 2 میلیارد ریال باقی مانده توسط خیّر نیک‌اندیش آقای مهرداد شیرطاونی پرداخت شد.

مدیر آموزش و پرورش خواف به کمبود نیروی متخصص و تجهیزات ویژه در مدارس استثنایی شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به افزایش آمار دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در این مدارس و همچنین لزوم آموزش این دانش آموزان توسط نیروهای متخصص و آموزش با تجهیزات ویژه، لزوم توجه ویژه به تامین نیروی متخصص و تجهیزات مورد نیاز این مدارس توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی بیشتر احساس می شود.

  دبستان 6 کلاسه استثنایی زنده یاد خدیجه نیّری شهر سلامی با حضور مشاور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی، خیرین مدرسه ساز و مسئولین شهرستان افتتاح شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.