حامد جولایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بسکتبالیست های کردستانی در رقابت های لیگ امید کشور امسال با حمایت مالی این شرکت عمران پویش به میدان می روند.
به گفته وی، مذاکراتی با مسئولان این شرکت برای حضور در عرصه ورزش انجام شد و در نهایت آنها حمایت مالی از تیم بسکتبال کردستان را برای حضور در لیگ امید پذیرفتند.
وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته از سوی شرکت های معتبر کشوری و استانی، توانستیم چند تیم ورزشی را تحت پوشش این شرکت ها قرار داده و وارد عرصه رقابت های کشوری کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: جذب اسپانسر و حمایت کننده مالی در کردستان محدود است و این موضوع یکی عوامل موثر در عدم نتیجه گیری و حضور تیم های ورزشی این استان در لیگ های معتبر است.
جولایی به چند شرکت استان که حامی مالی برخی تیم های ورزشی هستند اشاره کرد و گفت: شرکت راه یاب ملل یکی از شرکت های معتبر کشور است که امسال با توافقات 2 طرفه توانست تیم فوتبال بانوان استان و والیبال بانوان مریوان را در رقابت ها لیگ برتر تحت حمایت خود قرار دهد.
به گفته وی، شرکت های دیگری همچون نارین صنعت آریا و گردون گشت نیز کاراته کاران استان کردستان را در بخش مردان و زنان در لیگ های کشوری حمایت می کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ضمن قدردانی از حمایت شرکت های حامی تیم های ورزشی در استان اضافه کرد: امسال برخی از تیم های صاحب نام استان از جمله هندبال دختران را که موفق به جذب حمایت کننده مالی برای آنها نشدیم با اعتبارات محدود دستگاه ورزش و جوانان روانه رقابت های لیگ برتر کردیم.
جولایی با بیان اینکه دستگاه ورزش و جوانان کردستان با توجه به اعتبارات محدود به تنهایی قادر به حمایت از تیم های ورزشی نیست، یادآور شد: این کار با ورود خیرین و حامیان ورزشی به بخش قهرمانی تسهیل می شود.
وی تاکید کرد: امسال کارخانجات، شرکت ها و موسسات مختلفی در کشور و استان که بتوانند از تیم های ورزشی حمایت کنند با تایید اداره کل ورزش و جوانان از بخشودگی مالیاتی بهره مند خواهند شد.
57 هیات ورزشی و 34 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.