ایوب بهتاج روز سه شنبه در بازدید از طرح های ورزشی نیمه کاره خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا فزود: در حال حاضر 33 طرح و پروژه عمرانی ورزشی در مناطق مختلف این استان بدلیل نبود اعتبار نیمه کاره است.
وی گفت: برای نخستین بار با تخصیص 33 میلیارد ریال تعدادی از پروژه های ورزشی استان از جمله پروژه های احداث زمین چمن مصنوعی و 2 پروزه ورزشی دیگر خلخال تکمیل می شود.
وی اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه احداث زورخانه شهر خلخال نیز پس از بازنگری در نقشه اجرایی طرح از سوی دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان آغاز خواهد شد.
او با بیان اینکه بیشتر سالن های ورزشی استان نیاز به تعمیر و تجهیز اساسی برای ادامه فعالیت های ورزشی در این اماکن دارند گفت: در سال جاری سه میلیارد و 300 میلیون ریال برای تعمیر و تجهیز سالن ها به این اداره کل تخصیص یافته که تلاش می شود با توزیع این اعتبار با اولویت سالن های مورد نیاز به تعمیرات اساسی از وارد شدن خسارات مالی بیشتر به سیستم های حرارتی سالن ها جلوگیری شود.
بهتاج افزود: در نظر داریم تا با استاندارد سازی یک سالن ورزشی در هر یک از شهرستان های استان و با استفاده از کف پوش های استاندارد هفت میلیمتری زمینه را برای برگزاری انواع مسابقات ملی داخل سالن در رشته های مختلف ورزشی فراهم کنیم.
فرماندار خلخال نیز در این بازدید از افزایش 2 برابری اعتبارات ورزشی استانی امسال این شهرستان خبر داد و گفت: در سال جاری 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های استان برای اجرا و تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی خلخال تخصیص یافته است.
فریدون بابایی با توصیه به پرهیز از آغاز هرگونه پروژه ورزشی جدید اظهار کرد: با توجه به محدودیت های اعتباری دولت از 300 پروژه عمرانی نیمه کاره خلخال امسال برای 170 پروژه عمرانی اعتبار تخصیص یافته و انتظار می رود دستگاه های اجرایی با استفاده از نظر کارشناسان فنی خود اعتبارات را به موقع جذب و در جای خود هزینه کنند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.