به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات بمدت 2 روز (12 و 13 آبان) در حالی به پایان رسید که ورزشکاران بانه ای بیشترین رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بانه در این خصوص گفت: در این مسابقات ورزشکارانی از تهران، اصفهان، البرز، اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان و آذربایجان غربی در 2 آیتم پرس سینه و ددلفیت در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان حضور داشتند و با هم به رقابت پرداختند.
جلال مرادی اظهار کرد: این مسابقات با همکاری و مساعدت هیات بدنسازی و پرورش اندام شهرستان های بانه و سنندج، سپاه و شهرداری بانه، مدیریت جنگل های زاگرس، فوریت های پزشکی بانه و اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

**رشته پرس سینه رده سنی جوانان تیم بانه با کسب 57 امتیاز، کامیاران با 54 امتیاز و مراغه 42 امتیاز عناوین برتر را کسب کردند، در این رده سنی شاهین چالاوی قهرمان قهرمانان شد.
** رشته ددلیفت رده سنی جوانان تیم مراغه با 78 امتیاز اول شد، بانه با 66 امتیاز مقام دوم را بدست آورد و تیم مهاباد با 65 امتیاز سوم شد و نوید یزدانی نیز قهرمان قهرمانان شد.
** رشته پرس سینه رده سنی بزرگسالان بانه 110 امتیاز اول، مهاباد 69 امتیاز دوم و تیم قهرمانی سنندج با 82 امتیاز مقام سوم را کسب کردند و مهدی پیری از سنندج قهرمان قهرمانان شد.
** رشته ددلیفت رده بزرگسالان تیم مراغه با کسب 80 امتیاز اول شد، تیم قهرمانی سنندج با 72 امتیاز و خوی با 53 امتیاز عناوین دوم و سوم را بدست آوردند و پیام اعتصامی ورزشکار دیواندره ای قهرمان قهرمانان شد.
** رشته پرس سینه رده سنی پیشکسوتان «مستر1» تیم کامیاران با 27 امتیاز اول، تهران با 16 امتیاز دوم و بانه هم با 16 امتیاز سوم شد و افشین حسینی از بانه هم قهرمان قهرمانان شد.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
خبرنگار: زینب طلایی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7469/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.