به گزارش خبرنگار ایرنا، این دوره از مسابقات با حضور 200 کشتی گیر در قالب 9 تیم از سقز، سنندج، سریش آباد، حسین آباد، قروه، دهگلان، کامیاران، بانه و دیواندره در 10 وزت برگزار شد.
در کشتی فرنگی تیم سقز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های کشتی دهگلان و سنندج به ترتیب دوم و سوم شدند در کشتی آزاد هم تیم سنندج اول شد و تیم های بانه و سریش آباد نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

** نفرات برتر کشتی فرنگی
وزن 45 کیلوگرم محمد بهرامی از سقز اول، معین امیری از دهگلان دوم و سید محمد حسینی از حسین آباد و سید فردین حسینی از سقز مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.
وزن 48 کیلوگرم اصغر سیفی از سقز اول، امیررضا عزتی از بیجار دوم و مبین کریمی از دهگلان و ادیب محمودی از دیواندره مشترکا سوم شدند.
وزن 51 کیلوگرم ئه هون محمدخانی از حسین آباد اول، مبین نامی از سنندج دوم و میلاد بهرامی از سقز و عباس قره خانی از بیجار مشترکا مقام سوم را بدست آوردند.
وزن 55 کیلوگرم آپو ولیه از سنندج اول، رضا عبدالملکی از قروه دوم و پویا آذر مندار از سقز و یاسین سید محمدی از حسین آباد به صورت مشترک سوم شدند.
وزن 61 کیلوگرم دیاکو کاکه اللهی از سقز اول شد و امیر عباس عبدالله زاده از قروه دوم و نوید فرجی از بانه و میثم غریبی از حسین آباد نیز مشترکا سوم شدند.
وزن 65 کیلوگرم سوران محمدی از سنندج اول، رضا فتاحی از دهگلان دوم و امیر براتی از قروه و محمد درفش از سقز عناوین سوم را کسب کردند.
وزن 71 کیلوگرم سیدکارو خدری از سنندج اول، شایان مرادی از دهگلان دوم و سینا قانعی و محمد قیصری هر دو از سقز به صورت مشترک سوم شدند.
وزن 80 کیلوگرم رضا اکبری از دهگلان اول، کیان چمن گلی از سقز دوم و سامان فتاحی و آژوان احمدی از سنندج سوم شدند.
وزن 92 کیلوگرم بارزان عثمانی از سنندج اول، رضا حسین پناهی از دهگلان دوم و محمد رضایی از قروه و محمد سلیمی از بانه مشترکا سوم شدند.
وزن 110 کیلوگرم مهران محمدی از دهگلان اول، محمد محمدی از قروه دوم و زانکو رحیمی از دهگلان و شاهین ابراهیمی از سقز سوم شدند.

** نفرات برتر کشتی آزاد
وزن 45 کیلوگرم ماهان احمدی از سنندج اول، محمد قنبری از قروه دوم، رامتین همت پور از سنندج و مبین غیبی از سریش آباد نیز به صورت مشترک سوم شدند.
وزن 48 کیلوگرم نظر انوری از بانه اول، نوید رنجبر از دهگلان دوم، کارو منیری از مریوان و یاور امین پور از سقز مقام سوم را از آن خود کردند.
وزن 51 کیلوگرم سهند یاری از دیواندره اول، امیرمحمد شریفیان از سریش آباد دوم، امیرحسین رضایی از قروه و پیشوا نادر زاده از بانه هر 2 کشتی گیر سوم شدند.
وزن 55 کیلوگرم نیما فیروزی از سقز اول، کارزان کرمی از سنندج دوم، سینا سعید نیا از مریوان و یوسف مهری از بیجار مشترکا سوم شدند.
وزن 60 کیلوگرم شایان حسامی و متین بهرامی از سنندج اول و دوم شدند و امیرحسین درجانی از سریش آباد و سید سینا حسینی از سقز نیز مقام سوم را بدست آوردند.
وزن 65 کیلوگرم محمدحسین نوروزیان از سنندج اول شد و محمد امینی از بانه دوم شد و سینا صادقی از مریوان و محمدجواد حسن پور از سنندج نیز به صورت مشترک سوم شدند.
وزن 71 کیلوگرم شکور فاتحی از سنندج اول، محمد مرادی از مریوان دوم، زانکو احمدی از بانه و علی کاوه از سریش آباد نیز سوم شدند.
وزن 80 کیلوگرم هادی شریفیان از سریش آباد اول شد، بصیر پروا از سنندج دوم شد، رامان رحیمی از بانه و صهیب خانی از مریوان نیز مقام سوم مشترک را بدست آوردند.
وزن 92 کیلوگرم حامد فرهادی از قروه اول، وحید فقه سلیمانی از سنندج دوم، کارو شیخی و آرمان صانعی از سقز نیز مشترکا سوم شدند.
در وزن 110 کیلوگرم نیز امیرحسین هراتی از سنندج اول شد، بهزاد شریفی از بانه دوم شد و محسن برزگر از بیجار و علی صیادی از سقز نیز مقام سوم را به صورت مشترک از ان خود کردند.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7249/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.