به گزارش خبرنگار ایرنا، این رزمایش با رمز مقدس یا زینب (س) به صورت سراسری و از طریق ویدئو کنفرانس در مراکز از پیش تعیین شده شهرستان های استان کردستان با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در حاشیه این رزمایش هدف از برگزاری را کنترل و ارزیابی سطح آمادگی مراکز و دستگاه های حساس و مهم استان در مواقع بحرانی و قطع برق اعلام کرد.
محمد مصطفی نجفیان با بیان اینکه در مواقع بحرانی و قطع برق باید جایگزین داشته باشیم، افزود: نیاز است در مواقع بحرانی و غیر عادی بتوانیم در کمترین زمان ممکن، شرایط را به حالت عادی باز گردانده و آسایش و رفاه را برای مردم فراهم کنیم.
وی ادامه داد: اغلب دستگاه های اجرایی استان کردستان اکنون از ژنراتورهای تامین برق برای مواقع اضطراری برخوردار هستند تا در وضعیت بحران، خدمات رسانی به مردم دچار وقفه و مشکل نشود.
نجفیان با اشاره به اینکه در رزمایش امروز برخی از دستگاه های خدمات بویژه تصفیه خانه های آب بدلیل نبود ژنراتور و برق اضطراری دچار مشکل شدند، گفت: تلاش می کنیم در آینده این مشکلات بر طرف شود تا در صورت نیاز بتوانند خدمات مناسب به مردم ارائه کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان تاکید کرد: وظیفه ما این است که در بحث تامین خدمات اولیه برای مردم، تلاش خود را به کار بگیریم تا کمترین مشکل در این ارتباط ایجاد شود.
به گزارش ایرنا، در این رزمایش برق مراکزی همچون جایگاه های عرضه سوخت، مراکز مخابراتی، بیمارستان ها، مراکز آبرسانی و برخی دیگر از مراکز خدمات رسانی سراسر استان همزمان قطع شد و این مراکز موظف به استفاده از مولدهای تامین برق برای پیشگیری از وقفه در خدمات رسانی به مردم شدند.
از ششم تا 12 آبان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
بیش از 600 هزار مشترک در بخش های خانگی، عمومی، تجاری، کشاورزی و صنعتی در کردستان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق، بهره می برند.
خبرنگار: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.