به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی روز دوشنبه در مراسم آغاز هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان پسرانه هیات امنایی نبی اکرم (ص) قروه اظهار کرد: انسان اگر الگوی مناسبی در زندگی نداشته باشد سرگردان می شود.
وی افزود: هر فرد مشهوری نمی تواند به عنوان الگویی موفق برای دانش آموزان شناخته شود بلکه باید افرادی چون پروفسور حسابی و دانشمندانی چون ابن سینا و شهیدانی چون فهمیده که در جامعه تاثیرگذار هستند را الگوی خود قرار دهیم.
به گفته وی، باید امروز در فضای مجازی بدنبال یافتن الگوهای برتر و موفق بود تا این الگوها را در خود شبیه سازی کرد لذا دانش آموزی که الگوی موفق در زندگی خود نداشته باشد، کارایی مفید برای جامعه ندارد.
حجت الاسلام شفیع خانی با اشاره به اینکه جامعه به افراد نخبه، صاحب فکر و ایده نیاز دارد، افزود: رسانه ها به صورت هدفمند دنیا را در سیطره خود قرار داده اند و در این میان ما اگر می خواهیم به جامعه و انقلاب خدمت کنیم باید صاحب فکر و خلاقیت باشیم.
در این مراسم زنگ ایثار و شجاعت، هفته بسیج دانش آموزی و هفته پدافند غیر عامل روز دوشنبه با حضور پرویز کولایی فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در دبیرستان نبی اکرم (ص) نواخته شد.
خبرنگار: سارا صالحی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.