به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، فریدون یاسمی در دیدار با فرماندار شهرستان مریوان افزود: این میزان واریزی به خزانه نسبت به مدت مشابه سال قبل، 128 درصد افزایش دارد.
وی اظهار کرد: برای روان سازی عملیات کنترل و فروش فرآورده در پایانه های مرزی باشماق و سیرانبند، هماهنگی و اقدامات سخت افزاری لازم برای اندازه گیری دیجیتال موجودی نفت و گاز باک کامیون ها صورت گرفت و کنترل موجودی به صورت سیستمی و الکترونیکی انجام می شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: این کار با استفاده از راه اندازی سیستم نرم افزاری BSS و اجرای الکترونیکی پایش و کنترل موجودی باک کامیون ها انجام شده است.
یاسمی جمع آوری دلالان سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفت و گاز، جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، نظارت بیشتر، درآمدزایی دولت، صرفه جویی در سوخت، تسریع در امور و کنترل کامیون های ترانزیتی را از جمله مزایای اجرای طرح کنترل فروش مرزی اعلام کرد.
وی با اشاره به نصب 2 باب جایگاه سیار در مرز باشماق و یک باب جایگاه در مرز سیرانبند بانه برای ارائه خدمات سوختی به کامیون های ترانزیتی و ترانشیپی اضافه کرد: اقدامات لازم برای استفاده از این سیستم و پایش الکترونیکی خودروهای ترانشیپی (کامیون های ورودی به کشور از اقلیم کردستان عراق) نیز انجام گرفته است.
در استان کردستان 66 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 52 باب جایگاه عرضه سوخت گاز CNG وجود دارد.
دریافت و تنظیم کننده: وریا کرمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.