به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن باباییان عصر سه شنبه در جمع راهپیمایان حمایت از سبز پوشان سپاه و پاسخ به یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آمریکا افزود: رهبر معظم انقلاب به کرات تاکید دارند که آمریکا در محاسبه خود دچار اشکال است و غلط محاسبه می کند.
وی با اشاره به هدف رئیس جمهور آمریکا که نزدیک 2 ماه در مورد برجام، دستاوردهای برجام ایران اسلامی را تهدید می کند، اظهار کرد: این انسان خبیث برای اینکه دل مردم ایران را خالی و از رهبری جدا کند، سپاه را تهدید و مردم ایران را تروریست می خواند.
به گفته وی، کوتاهی های که در نظام جمهوری اسلامی وجود دارد سازمانی نیست بلکه فردی است و مردم به نظام اسلامی علاقه وافر دارند و در روزهای گذشته ملت ایران در حمایت از انقلابی ترین و مقدس ترین نهاد نظام (سپاه پاسداران) این مهم را نشان دادند.
حجت الاسلام باباییان تاکید کرد: سخنان بی محتوا و ناآگاهانه ترامپ باعث شد تمامی سلیقه ها، جریانات سیاسی و مردم در کنار هم جمع شوند و امت واحده را تشکیل دهند تا مشت محکمی در دهان یاوه گویی مثل ترامپ و آمریکا بزنند.
وی دلیل اینکه کشورهای غربی و اروپایی از سخنان ترامپ حمایت نکرده و حرف های او را تایید نکردند، افزود: آنها نیز به این نتیجه رسیده اند که این سخنان یاوه گویی و بی اساس است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه نیز در این اجتماع مردمی گفت: سیاست های سپاه بر معیار دفاع از مظلومان عالم نهادینه شده و یک نهاد آرمان گراست که به ملت های مظلوم کمک می کند.
سرهنگ سعید شعبانی افزود: سپاه مایه افتخار تمام مسلمانان، آزادگان و آزادیخواهان است بدلیل اینکه در منطقه خاورمیانه داعش را به زانو در آورده است و از افتخارات نظام اسلامی محسوب می شود.
به گفته وی، امام راحل و مقام معظم رهبری بارها فرموده اند دشمنان نظام به سرکردگی نظام سلطه و استکبار جهانی بویژه آمریکا دست از خصومت و دشمنی علیه ملت ایران بر نخواهد داشت و مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.
سرهنگ شعبانی اضافه کرد: هر دولتی که در ایالات متحده آمریکا سر کار بیاید و هر رئیس جمهوری که سکاندار آمریکا شود خصومت و دشمنی خود را با نظام اسلامی ادامه می دهد.
وی یادآور شد: اگر امیدوار باشیم رئیس جمهور و نظامی در ایالت متحده سر کار بیاید که از در صلح و سازش با نظام جمهوری اسلامی وارد شود، یک نگرش اشتباه است.
سرهنگ شعبانی گفت: امروز همه اقشار مردم و مسئولان کشور باید به این موضوع توجه کنند که امید داشتن به آمریکا، اشتباه است حتی اگر در قالب قراردادهای چند جانبه بین المللی باشد چون آنها بد عهده و پیمان شکن هستند.
وی با اشاره به دلایل اینکه دشمنان امروز با سپاه پاسدران مخالفت و آن را تروریست می نامند، افزود: سپاه در صراط مستقیم قرار گرفته و پشت سر ولایت فقیه برای دفاع از دستاوردهای نظام و انقلاب جانفشانی می کند.
جمع زیادی از اقشار مختلف مردم، مسئولان، کارکنان ادارات و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، روحانیون و بسیجیان شهرستان قروه عصر سه شنبه با انجام راهپیمایی، سخنان اخیر ترامپ علیه سپاه و ملت ایران را محکوم کردند.
خبرنگار: سارا صالحی ** انتشار: مجید سلیمانی
7345/91023
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.