رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت: آقای سیامک عبدی برای تهیه و اهدای کتاب های مذکور بیش از 10 میلیون ریال هزینه کرده است.
پروین قلعه کوهی بیان کرد: این خیر کتاب های اهدایی را در روز جهانی کودک به کتابخانه شهید ملا محمد امینی سقز اهدا کرده است.
وی ضمن تشکر و قدردانی از این خیر فرهنگ دوست مریوانی عنوان کرد: حمایت از کتابخانه های عمومی گامی مهم در راستای ارتقای آگاهی و بصیرت در جامعه است.
قلعه کوهی بیان داشت: این نهاد فرهنگی به منظور اجرای برنامه های خود و ارتقای سطح خدمت رسانی به عموم مردم نیازمند حمایت مردم و مسئولان است تا بتواند در انجام مسئولیت ها که در نهایت به توسعه فرهنگی منجر می شود موفق تر عمل کند.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز تصریح کرد: ارتقای سطح کیفی و کمی منابع موجود در کتابخانه های عمومی سبب جلب توجه بیشتر علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می شود و این امر از اهداف مهم کتابخانه های عمومی است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرستان سقز دارای 5 باب کتابخانه عمومی نهادی است، گفت: در این کتابخانه ها 48 هزار عنوان کتاب در 92 هزار نسخه در دسترس علاقمندان و اعضا قرار دارد.
قلعه کوهی توجه به نیازهای مخاطبان را در ارتقای شاخص های مطالعه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: کتابخانه های عمومی بر این اساس توجه ویژه ای به این مهم دارد و متناسب با نیاز مخاطبان کتاب به کتابخانه ها ارسال می کند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 762779
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.