به گزارش ایرنا، محمد سعیدی نیا روز یکشنبه در سومین جلسه شواری هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: انجمن مردم نهاد معتادان گمنام نز برنامه های مناسبی برای کمک به ترک اعتیاد در شهرستان داشته است.
وی با بیان اینکه فعالیت های این انجمن در زمینه ترک اعتیاد چشمگیر و قابل لمس است، افزود: با توجه به آمار زندانیان مرتبط با جرائم مواد مخدر در شهرستان، نیازمند همکاری سایر نهادها با این انجمن هستیم.
سعیدی نیا تعداد مشاورین و روانپزشکان جتمع حرفه آموزی و کار درمانی کامیاران را چهار نفر اعلام کرد و یادآور شد: با توجه به کمبود نیرو در این زمینه درخواست آنها همکاری بیشتر با انجمن معتادان گمنام است.
رئیس اداره بهزیستی کامیاران نیز در این جلسه سرعت آسیب های اجتماعی با سرعت حرکت جامعه را همسو ندانست و گفت: آسیب های اجتماعی با سبقت گرفتن از حرکت های ما در مقابله با آنها، در حال ضربه زدن جدی به جامعه است.
حبیب الله ابراهیمی با بیان اینکه بسیاری از زیر ساخت ها در شهرستان کامیاران خود بستر ساز آسیب های اجتماعی هستند، افزود: رفع این مشکلات نیازمند عزم جدی مسئولان شهرستان است.
وی حذف کامل آسیب های اجتماعی در هر جامعه ای را غیر ممکن دانست و اظهار کرد: بهزیستی با همکاری انجمن های مردم نهاد، 24 مصوبه از 26 مصوبه جلسات گذشته این کارگروه را اجرایی کرده است.
ابراهیمی یادآور شد: سازمان بهزیستی به عنوان متولی امر آموزش در حوزه پیشگیری از اعتیاد حاضر به هرگونه همکاری با تمام دستگاه های خواهان فعالیت در این حوزه است.
شهرستان کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع است.
خبرنگار: ژاله گرگانی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7349/9102
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.