به گزارش ایرنا، حسین الماسی روز چهارشنبه در مراسم نمادین جشن شکوفه ها در دبستان دخترانه طیبه شهر قروه اظهار کرد: آموزش و پرورش به تنهایی از عهده پرورش تربیت نسل آینده بر نمی آید بلکه این امر نیازمند کمک اولیا، مربیان و دستگاه های اجرایی است.
وی با بیان اینکه انسان هایی که در زندگی هدف، نظم و پشتکار در کارها داشته باشند انسان های موفق تری هستند، افزود: در سال تحصیلی جدید 2 هزار و 30 دانش کلاس اولی در این شهرستان وارد چرخه تحصیل علم و دانش می شوند که از این تعداد، یک هزار و 20 نفر دختر و یک هزار و 10 نفر پسر هستند.
الماسی تاکید کرد: دوره ابتدایی دانش آموزان از جایگاه والایی برخوردار است که خاستگاه اساسی نظام آموزش پرورش هم توجه به این مقطع تحصیلی است چون برای توسعه یک کشور این مقطع تحصیلی خیلی مهم است تا با تربیت و آموزش دانش‌ آموزان، سبب پیشرفت و خلاقیت در کشور شویم.
وی با اشاره به اینکه نقش معلم به عنوان راهنما مهمترین عنصر در تعلیم و تربیت است، گفت: برای شوق و یادگیری معلمان باید شرایط آموزش آنها را نیز فراهم کرد چرا که تعلیم معلمان در دوره ابتدایی مانند کار کردن با طلا است که باید مراقبت و مدیریت لازم انجام شود.
خبرنگار: سارا صالحی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.