به گزارش خبرنگار ایرنا، جعفر توان روز دوشنبه در مراسم معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه و موتور محرکه جامعه است که معلمان رکن اصلی آن را تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: 'تعلیم و تربیت مسئله اول نظام است' و باید در آموزش و پرورش خدمات نظام و سیاست‌های آن را پیاده کنیم.
وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه گفت: تعلیم و تربیت اساس کار آموزش و پرورش است و باید سیاست‌های آن به درستی عملی شود.
وی سند بنیادین را نقشه راه آموزش و پرورش دانست و افزود: سند بنیادین آموزش و پرورش در برنامه‌های اجرایی مورد نظر قرار داده شود و باید محیط مدرسه نیز محیط علم، ایمان، اخلاق، تفکر و عمل باشد.
فرماندار شهرستان دیواندره با توصیه به مدیر جدید آموزش و پرورش دیواندره گفت: سند بنیادین آموزش و پرورش، پوشش تحصیلی به‌ویژه در مناطق روستایی، هدایت تحصیلی بر اساس پتانسیل‌های شهرستان و توجه به آسیب‌های اجتماعی باید مدنظر قرار گیرد.
توان ادامه داد: باید اقدامات انجام شده گذشته ادامه و تقویت یابد و نقاط ضعف و کاستی‌ها با همکاری جامعه فرهنگی و معلمان شهرستان برطرف شود.
در پایان این مراسم، از زحمات توفیق محمدی مدیر سابق تقدیر و ناصح عبدی به‌عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان دیواندره معرفی شد.
خبرنکار: منصور محمدی **انتشار دهنده: امید بهمنی
7353/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.