به گزارش ایرنا حامد احمدی روز چهارشنبه در حاشیه شورای آموزش و پرورش شهرستان، اظهارداشت: از 21 نفر بازنشسته سال 95 شهرستان تعداد 19 نفر بطور کامل و 2 نفر بازنشسته بهمن و اسفند سال گذشته به میزان 50 درصد با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 600 میلیون ریال پاداش پایان خدمت خود را دریافت نمودند.
وی اضافه کرد: از سال 92 تاکنون و با توجه به مجوزهای موجود تعداد 44 نفر در قالب رسمی، آزمایشی و پیمانی در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان استخدام شده اند.
احمدی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار و اعضا؛ واگذاری سه قطعه زمین برای توسعه و پیشرفت شهر و رفاه حال شهروندان و پاسخگویی به درخواست استقرار ادارات شهرستان بصورت مستقل به نظام پزشکی ، بیمه سلامت و پزشکی قانونی را از جمله مصوبات این نشست عنوان کرد.
ریاست آموزش و پرورش بندرگز افزود: واگذاری حدود 6هزار مترمربع زمین توسط خانواده مرحوم حاج علی اصغر خاکی جهت احداث مجتمع آموزشی رفاهی باشگاه فرهنگیان با پیش بینی اعتبار اولیه 40 میلیارد ریال را از دیگر دستاوردهای این نشست اعلام کرد و از این خانواده نیکوکار قدر دانی نمود.
وی همچنین از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مطهری و مقام والای معلم به همراه تجلیل از معلمان و فرهنگیان نمونه استانی ، شهرستانی و بازنشستگان سال 95 شهرستان خبر داد و گفت: این آئین امروز برگزار می شود.
به گفته وی؛ هم اینک 62 مدرسه در شهرستان دایر بوده که 652 نفر فرهنگی به امر تعلیم و تربیت فرزندان این شهرستان مشغول هستند.
وی اضافه کرد: همچنین 672 نفر بازنشسته و موظفی بگیر در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تکریم می شوند.
شهرستان بندرگز با حدود 50 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است.
ش/1648
ارسال : شربتی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.