به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون امور پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان روز پنجشنبه در این مراسم در دهکده ساحلی بندرانزلی اظهار کرد: معلمان نمونه بارز صداقت، محبت ، اخلاق ، امانت داری و راستگویی هستند .
محمد امجدی افزود: معلم فردی است که مبنا و اساس جامعه بر فعالیت آنها استوار است و تجلیل از معلمان در واقع تجلیل از علم و اخلاق و امید به آینده است .
وی درج شعر معروف سعدی شیرازی بر سر در سازمان ملل متحد را جهانی شدن فرهنگ ایرانی دانست و تصریح کرد: تجلیل از معلمان ، تقدیر از همه متولیان امر تعلیم و تربیت است و هرکسی که در پرورش دانش آموزان و رسیدن آنان به مدارج عالی علمی اثر گذار هستند قابل تقدیرند.
در ادامه این مراسم رییس آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه تجلیل از معلمان نباید تنها منحصر به تقدیر در روز خاص باشد اظهار کرد: موفقیت های آموزش و پرورش در سالهای اخیر حاصل تعامل و همکاری دستگاه های مختلف اجرایی و اداری با این نهاد فرهنگی است .
سید حسین دریابکی با اشاره به اینکه معلمان تقویت کننده ذهن دانش آموزان هستند افزود: آموزش و پرورش شهرستان بندر انزلی در سال گذشته علاوه بر کسب رتبه برتر در واحد تحقیقات در سطح استان ، در انجام پروژه مهر و بازگشایی مدارس رتبه عالی را کسب کرد.
وی با اشاره به تلاش آموزش و پرورش بندرانزلی در راستای مقابله با بی سوادی و کاهش آمار بیسوادان در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: افتتاح نماز خانه و چند مدرسه در سال گذشته توسط خیرین و همچنین افتتاح نخستین و مجهزترین پایگاه سلامت در بندرانزلی تنها بخشی از فعالیت های این اداره در سال گذشته در بندرانزلی است .
دریابکی با اشاره به تجلیل از 300 دانش آموز نمونه شهرستان در سال گذشته افزود: بزرگترین مدرسه ابتدایی گیلان با 15 کلاس ، امسالدر انزلی به بهره برداری می رسد .
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و بیش از 19 هزار دانش آموز دارد .
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.