فرماندار دیواندره در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گفت: سهم شهرستان دیواندره از اعتبارات استانی سال جاری 480 میلیارد و 765 میلیون ریال است.

به گزارش ایلنا، جعفر توان با بیان این مطلب اظهار داشت: از این میزان بیش از 195 میلیارد ریال شامل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای استان و کمک های فنی و اعتباری است.

توان تصریح کرد: سهم شهرستان دیواندره از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(ماده 180 ) 285 میلیاردو 670 میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: بیش از 95 درصد اعتبارات شهرستان به پروژه‌هایی اختصاص داده‌شده که به توسعه و تقویت زیرساخت های روستایی کمک کند.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان درخصوص اجرای بهینه پروژه ها و جذب به موقع اعتبارات تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید علاوه بر جذب بودجه شهرستانی در جذب اعتبارات ملی از طریق دستگاه استانی مربوطه اقدام نمایند.

فرماندار دیواندره در ادامه به برخی از پروژه‌های مصوب شهرستان اشاره و عنوان کرد: آسفالت 38 کیلومتر راه روستایی، تکمیل طرح هادی 22 روستا، تجهیز و نوسازی مدارس، زیرساخت های بخش راه و حمل و نقل جاده ای و توسعه کشاورزی از جمله مواردی است که در اولویت کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تامین اعتبار قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.