به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم با عرض خیرمقدم و تبریک هفته دولت و همچنین با تشکر و قدردانی از برگزار کنندگان کنفرانس بین المللی بهینه‌سازی سیستم‌ها و مدیریت کسب و کار، به تاریخچه دانشگاه و پاره ای از دستاوردها و افتخارات دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در سال ۱۳۴۸ توسط خیری نیک اندیش به نام سید حسین فلاح نوشیروانی تحویل خانواده آموزش عالی گردید و پس از انجام مأموریت ها و اهداف مختلف، سرانجام در سال ۱۳۸۷ کار خود را در قالب دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل آغاز کرد.

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ضمن بیان این که هدف اصلی برگزاری کنفرانس بهینه‌سازی سیستم‌ها و مدیریت کسب و کار ایجاد ارتباط بین دانشگاه، صنعت و دولت و آشنا نمودن دانش آموختگان با محیط کسب و کار و ... می باشد اظهار داشت: کشورهایی که صرفا به منابع طبیعی وابسته هستند پیشرفته نیستند، سرمایه اصلی هر کشوری دانش، دانشمندان و دانش آموختگان آن کشور می باشد، لذا باید شرایط ظهور و بروز استعدادها فراهم شود و از دانش افراد استفاده بهینه نمود.
دکتر واثقی امیری در پایان گفت: امیدواریم که برگزاری این کنفرانس منجر به دستیابی به نتایج ارزشمند گردد.
در ادامه دکتر صفایی دبیر علمی کنفرانس گفت: با تشکر از حضور مهمانان و مدعوین و قدردانی از برگزار کنندگان کنفرانس گفت: هدف از برگزاری کنفرانس هم افزایی متخصصان مهندسی صنایع و شناسایی رویکردهای حل مسئله است.
وی ضمن بیان این که همه ما نیازمند تغییر در نگاه به مسایل داریم اظهار داشت: باید برنامه ریزی ما از توجه به اهداف کوتاه مدت به ایجاد مسیرهای بلند مدت تغییر یابد و این مهم نیز از طریق تمرین تفکر بین نسلی در تمام شئون زندگی ما می تواند حاصل شود.
دبیر علمی کنفرانس گفت: ۳۵۰ مقاله به دبیرخانه دائمی کنفرانس ارسال شد که از این تعداد ۱۹۰ مقاله پذیرفته شد. ۶۷ مقاله به صورت سخنرانی و مابقی به صورت دیجیتال ارائه می گردد.
دکتر صفایی به محورهای کنفرانس اشاره کرد که عبارت اند از: بهینه سازی سیستم های تولیدی و خدماتی، بهینه سازی سیستمهای سلامت و غذا ،زنجیره تأمین و لجستیک کشاورزی و غذایی، مدیریت سیستم های گردشگری و زیست محیطی، سیستم های لجستیک و حمل و نقل دریایی، مدیریت کسب‌ وکارهای نوآورانه و فناورانه، توسعه زیرساخت ¬های اقتصاد مقاومتی و سیستم های صنعتی دانش‌بنیان.
این مراسم با تجلیل از تیم های برتر دومین المپیاد ملی مهندسی صنایع و افتتاح نمایشگاه به پایان رسید.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 730634
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.