فرشید جهان بین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای این تعداد، 200 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است و امید می رود تا پایان امسال بخش قابل توجهی از اعتبارات اشتغال جذب و صرف ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان این نهاد شود.
وی با بیان اینکه 200 میلیارد ریال نیز از محل منابع داخلی این نهاد به اشتغال مددجویان در سال جاری اختصاص داده شده است، افزود: تسهیلات اشتغال این نهاد با توجه به طرح های اشتغال در قالب وام های 200میلیون، 500 میلیون و 750 میلیون ریالی پرداخت می شود.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در ادامه گفت: در سال جاری 650 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع بانکی به تسهیلات اشتغال مددجویان اختصاص یافته که 88 درصد از این مبلغ سهمیه بانک های دولتی و 12درصد نیز سهمیه بانک های خصوصی است.
وی با بیان اینکه 12 بانک عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان این نهاد در استان همکاری دارند، افزود: تاکنون 382 میلیارد ریال از طریق بانک های ملی، ملت، تجارت، سپه، کشاورزی، رفاه کارگران، توسعه تعاون، قرض الحسنه مهر و رسالت ابلاغ و پذیرش پرونده های تسهیلات مددجویان توسط این بانک ها شروع شده است.
جهان بین اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان محدودیتی ندارد و بر اساس نیاز و در راستای توسعه طرح های اشتغال ایجاد شده از مددجویان این نهاد حمایت می کند.
هم اکنون 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان بوده و از حمایت ها و خدمات این نهاد بهره مند می شوند.
خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.