به گزارش ایرنا، این طرح های عمرانی شامل ساختمان شورای اسلامی و دهیاری روستای جهان آباد از توابع بخش کهریزک شهرستان ری با زیربنای 300 متر مربع در چهار طبقه و با اعتبار3 میلیارد و 630 میلیون ریالT بوستان دلگشای روستای قمصر با زیربنای 14 هزار متر مربع و با اعتبار 8 میلیارد ریال و مجتمع فرهنگی حضرت ولی عصر(عج) روستای چال طرخان با زیربنای 1 هزار و 30 متر مربع در سه طبقه و با اعتبار 8 میلیارد ریال بودند.
فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه مسئولان کشور باید در جهت حفظ جمعیت و خود کفا شدن روستاهای کشور گام بردارند گفت: توجه به ظرفیت های موجود در روستاها باعث می شود کشور به توسعه پایدار برسد.
هدایت الله جمالی پور ادامه داد: بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستا در جهت انجام رسالت خود باید زمینه حفظ جمعیت روستاها که مبتنی بر فرهنگ خاصی گردهم آمده اند و سابقه تاریخ نیز دارند را در این محل ها فراهم کنند.
وی ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و زنان سرپرست خانوار در روستاها را یکی از راه های حفظ جمعیت روستاها برشمرد و عنوان داشت: روستاها باید مانند گذشته به محیطی آرام و آراسته برای زندگی و اشتغال مردم تبدیل شود.
جمالی پور خاطر نشان کرد: روستاییان کشور باید فعل ما می توانیم را در میان خود گسترش دهند و با تکیه برظرفیت های عظیم درون روستاها مانند گذشته خود را از شهرها خودکفا کنند.
3218 / 6139
خبرنگار: امیر جعفری سرگزه**انتشاردهنده: محمد بیدارمنش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.