به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی در نشست مشترک با سید محمد موسوی مدیرعامل شرکت بهداشتی فیروز قزوین و کارآفرین برتر کشور که در حاشیه بازدید از این واحد تولیدی صورت گرفت،افزود: فیروز برند بزرگی است که با استقبال نکردن از اتوماسیون، ظرفیت‌های شغلی خود را در اختیار معلولان قرار داده و با این وجود به عنوان یکی از واحدهای موفق و الگو در کشور شناخته می شود.
وی اضافه کرد: ویژگی مهم مجموعه فیروز این است که مدیر و بنیانگذار آن با مشکلات معلولان آشنایی دارد و به استناد شواهد و مستندات وی را باید یکی از برترین کارآفرینان کشور و فردی خلاق و مبتکر در زمینه اشتغال زایی دانست.
محسنی مطرح کرد: با اینکه فیروز می توانست با بهره بردن از اتوماسیون هم هزینه تولید را کاهش دهد و هم تولید خود را مقرون به صرفه تر کند اما به سراغ اتوماسیون نرفته و این نشان دهنده آن است که مجموعه فیروز تنها به دنبال منافع مادی نیست.
وی اظهار کرد: به اشتغال گرفته شدن معلولان در این واحد تولیدی نشان می‌دهد که جهت‌گیری این مجموعه به سمت اهداف خیرخواهانه و انسان‌دوستانه است.
محسنی بندپی تاکید کرد: مدیریت این مجموعه با بهره‌گیری از دانش و فن مدیریت محدودیت‌ها را کنار زده و با ایجاد اشتغال برای معلولان از ایجاد ناراحتی‌های روحی و روانی این افراد پیشگیری کرده است و توصیه داریم تا سایر افراد کارآفرین نیز با اتکا به روش اتحاذ شده در این واحد بخشی از اشتغال خود را به مددجویان بهزیستی از جمله معلولان اختصاص دهند.
7389*3013
خبرنگار نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.