به گزارش خبرنگار ایرنا، در آئین اختتامیه این جشنواره و براساس رای هیات داوران و در بخش تکنوازی دختران 13 تا 19 سال، 'کیناز کیا الوندی' از گلستان مقام اول، 'بهار دهستانی' از استان مرکزی مقام دوم و 'پرنیان سلیمانی' از اصفهان مقام سوم را از آن خود کردند.
در این بخش و براساس رای هیات داوران 'فرزانه معتمدپور' از خراسان رضوی هم شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش تکنوازی پسران 13 تا 19 سال نیز 'سعید فرزانگان'، 'دیاکو آرام نیا' و 'آرمان حسن زاده' هر سه از استان کردستان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و 'شاهو رستمی' از سنندج نیر شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش تکنوازی دختران بزرگسال نیز 'غزل میرزایی' از خوزستان اول شد، 'آرزو شفاعت' از استان البرز به دوم و 'شادی غلامی' از استان کردستان به مقام سوم دست یافت.
در بخش تکنوازی پسران بزرگسال نیز 'پویا رحمانی' و 'مختار زندسلیمی' هر 2 از استان کردستان به ترتیب عنوان اول و دوم را به خود اختصاص دادند و 'محمدرضا قلی پور' از استان چهارمحال و بختیاری رتبه سوم را کسب کرد.
همچنین براساس رای هیات داوران'امیر دلشاد' از استان مرکزی در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش گروه نوازی نیز 'گروه کارین' به سرپرستی 'پرویز مندمی' و گروه ژیار به سرپرستی 'حمزه تَرکه' هر 2 از استان کردستان مقام های اول و دوم را کسب کردند و گروه 'دگ'به سرپرستی 'محمدرضا سامری پور' از استان خوزستان عنوان سوم جشنواره را از آن خود کرد.
هفتمین جشنواره سراسری دف نوازی'دف نوای رحمت' و نخستین دوره بین المللی جشنواره با حضور 25استان کشور و 2گروه خارجی از هشتم تا دهم شهریور در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.
خبرنگار: افسانه گلباعی**انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
7348/ 3020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.