سهیلا منصوریان روز پنجشنبه در حاشیه رقابت های قهرمانی ووشو بانوان کشور یادواره مرحومه مرضیه دباغ در زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قبل از آمدن به سیستان و بلوچستان همه اطرافیان و دوستان من را از آمدن به این استان منع می کردند اما وقتی وارد زاهدان شده و با مردم مهربان این شهر و زیباییهای آن آشنا شدم برایم بسیار عجیب بود که چرا چنین ذهنیت های منفی از این استان وجود دارد.
وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان بسیار مهربان و خونگرم هستند و از همه مهمتر امنیت موجود در شهر زاهدان آنقدر آسوده خاطرم کرد که در اینجا بیشتر از سایر مناطق احساس آرامش می کنم.
قهرمان جهانی ووشو خاطر نشان کرد: به همه توصیه می کنم به اخبار فضای مجازی و منفی درباره سیستان و بلوچستان توجه نکنند بلکه با سفر به این استان از نزدیک نظاره گر جذابیت ها و مهمان نوازی مردمان آن باشند.
منصوری با تقدیر از برگزار کنندگان رقابت های قهرمانی ووشو بانوان کشور در زاهدان اظهار داشت: سطح این دوره از رقابت های قهرمانی کشور در مرکز سیستان و بلوچستان بسیار بالا بود و ورزشکاران با انگیزه بالا در آن شرکت کرده اند به گونه ای که کسب یک امتیاز مشخص کننده راهیابی افراد به رقابت های بین المللی جام صلح و دوستی بود.
وی ادامه داد: با ارزیابی از بانوان ووشوکار سیستان و بلوچستان به خوبی می توان به این نتیجه رسید که با وجود استعدادهای زیاد، پیشرفت خوبی در سالهای اخیر در ووشو این استان رخ داده است.
عضو تیم ملی ووشو تصریح کرد: می توانم ادعا کنم که سیستان و بلوچستان با این روند پیشرفت تا چند سال آینده مهد ووشو جهان می شود.

به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی ووشو بانوان کشور یادواره مرحومه مرضیه دباغ در 2 بخش تالو و ساندا امروز/پنجشنبه/ در زاهدان برگزار شد.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: در این دوره از رقابت ها 147 بانوی ووشوکار کشور در قالب 15 تیم از استان های مختلف از جمله تهران، بوشهر، اردبیل، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، البرز، چهارمحال و بختیاری و اصفهان به مصاف حریفان خود رفتند.
عباس شیبک اظهار داشت: نفرات برتر این دوره به رقابت های بین المللی ووشو جام صلح و دوستی که در آذرماه به میزبانی زاهدان برگزار می شود، راه می یابند.
وی افزود: حضور برخی ورزشکاران مطرح کشور از جمله سهیلا منصوریان قهرمان جهان سطح این دوره از رقابت ها را با وجودی که به مدت یک روز برگزار می شود، ارتقا داده است.
رئیس هیات ووشو سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ووشو به عنوان یکی از رشته های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان های استان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.
به گزارش ایرنا هم اینک 70 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب بیش از 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316** 6081 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.