به گزارش ایرنا، محمد دره وزمی روز شنبه در آیین گرامیداشت روز بسیج اصناف در جمع اصناف و بازاریان استان اظهار کرد: مساله اقتصادی و اشتغال مهمترین موضوع امروز کشور است و با توجه به اهمیت موضوع امسال از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه بیکاری مهمترین معضل امروز جامعه است و جوانان این استان را نیز به صورت جدی تهدید می کند، افزود: حل مشکل اشتغال و تحقق شعار سال اولویت اصلی سازمان صنعت و معدن کردستان است.
دره وزمی رفع موانع تولید و ایجاد سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در استان را جزء وظایف سازمان متبوع خود برشمرد و یادآور شد: همه آحاد جامعه از بازاری و اصناف گرفته تا مدیران و مسئولان باید در جهت ایجاد کار و اشتغال در جامعه حرکت کنند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصناف کردستان داشتن جامعه سالم ایرانی آزاد مستقل و غیر وابسته و ترویج ارزش های انسانی و اخلاقی را هدف شهدا اعلام کرد و افزود: هر گونه حرکتی در جهت ایجاد فضای بی اعتمادی و ترویج ارزش های غیر اخلاقی در جامعه مغایر با ارزش ها و آرمان های شهداست و با آن قاطعانه برخورد می کنیم.
دره وزمی تعامل اصناف و بازاریان استان را با مسئولان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اصناف و کسبه همواره و در همه برهه های تاریخ انقلاب اسلامی همراه و حامی دولت و نظام بوده اند.
در این مراسم همچنین از کتاب رجز یک پیشمرگ شامل خاطراتی از شهید داریوش چاپاری نوشته جعفر کچویی رونمایی شد.
خبرنگار: شیوا اردلان منش ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7352/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.