به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه برای بهره برداری و بازدید از چند طرح ورزشی و دیدار با ورزشکاران و روسای هیات های ورزشی کردستان به این استان سفر کرده است.
به گفته رئیس هیات سوارکاری کردستان ، این هیات به دنبال آن است که نیمه دوم شهریور جشنواره ملی اسب کُرد را برگزار کند که تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری این جشنواره از سوی وزارت ورزش و جوانان از مهمترین خواسته های ورزشکاران و فعالان رشته سوارکاری از سلطانی فر است.
فیض الله پیری افزود: هیات سوارکاری کردستان در حال حاضر فاقد ورزشگاه اختصاصی سوارکاری است و تنها چند باشگاه کوچک در بخش خصوصی فعال است.
به گفته وی، انتظار می رود تخصیص زمین ویژه برای راه اندازی باشگاه سوارکاری به هیات سوارکاری کردستان در این سفر مورد توجه و در دستور کار قرار بگیرد تا برنامه و مسابقات و جشنواره های مرتبط با اسب در زمین اختصاصی آن برگزار شود.
وزیر ورزش و جوانان هم اکنون در شهرستان دهگلان حضور دارد و در این سفر استخر سرپوشیده این شهرستان را افتتاح کرد.
نشست صمیمی با روسای هیات های ورزشی و مدیران سازمان های مردم نهاد و دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان از جمله برنامه های مسعود سلطانی فر به کردستان است.
بازدید از سالن در حال احداث 6 هزار نفری مجموعه ورزشی 22 گولان و بازدید از آکادمی فوتبال بیژن ذوالفقار نسب از دیگر برنامه های سفر یک روزه سلطانی فر است.
2024/6108
**خبرنگار: حسن حسین زاده /**انتشار دهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.