مرتضی پوریا روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال بیش از 850 مددجو از فعالیت های اوقات فراغت تابستانی این نهاد بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه در کنار این برنامه ها برای 100 نفر اردو نیز برگزار خواهد شد اظهار کرد: این مددجویان با هدف تعمیق باورهای دینی، ارتقای عزت نفس و خودباوری به اردوهای تربیتی و زیارتی اعزام خواهند شد.
پوریا، جامعه هدف را دانش آموزان، دانشجویان و طلاب دینی، مادران سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل، دختران در آستانه ازدواج و زنان مطلقه عنوان کرد و گفت: کلاس های آموزش مباحث اعتقادی، آموزش قرآن، برگزاری کارگاه های مشاوره فردی و گروهی تعدادی از برنامه های این نهاد است.
وی در خصوص دیگر برنامه های این نهاد در تابستان افزود: برگزاری کارگاه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کلاس های آموزش فنی و حرفه ای، کلاس های نقاشی، خوشنویسی و هنر و برگزاری مسابقات هنری، ورزشی و قرآنی از دیگر برنامه ها برای غنی سازی اوقات فراغت تابستانی مددجویان این نهاد است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی کامیاران با بیان اینکه کانون فرهنگی این نهاد برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی در طول سال اجرا می کند اضافه کرد: اجرای این برنامه ها به ویژه در ایام اوقات فراغت برای دانش آموزان و زنان تحت حمایت از اولویت های فعالیت های فرهنگی این نهاد است.
پوریا تعداد دانش آموزان تحت پوشش را 401 نفر اعلام کرد و افزود: علاوه بر این بیش از 31 دانشجو و چهار طلبه نیز از خدمات این نهاد به صورت مستمر استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه در سال 95 بیش از 739 مددجوی تحت حمایت این نهاد از کلاس های آموزشی کانون تابستانه بهره مند شده اند، افزود: هر ساله برای برگزاری این کلاس ها مبلغ زیادی از سوی این نهاد هزینه می شود.
به گزارش ایرنا، سه هزار و 745 خانوار تحت حمایت این نهاد شامل 6 هزار و 508 نفر هستند که در مقایسه با جمعیت سرشماری شده این شهرستان در سال 1390 میانگین 12 درصد جمعیت خانوار و 6 درصد جمعیت مردم کامیاران تحت حمایت کمیته امداد شهرستان قرار دارند.
کامیاران در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/6108
**خبرنگار: ژاله گرگانی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.