به گزارش ایرنا سومین دوره رقابت های لیگ استانی بوکس جوانان و بزرگسالان روز جمعه 16 تیر به منظور آمادگی ورزشکاران استان در شهرستان کامیاران پایان یافت.
این مسابقات با شرکت 30 ورزشکار از 6 شهرستان تابعه استان برگزار شد و شرکت کنندگان در اوزان مختلف به رقابت پرداختند.
در این رقابت ها ورزشکاران شهرستان های سنندج، سقز، دیواندره، مریوان، کامیاران و دهگلان رقابت های خود را به صورت تیمی برگزار کردند.
هیأت بوکس استان کردستان رقابت های لیگ استانی را در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در راستای استعدادیابی و حضور در رویداد های مهم طراحی و راه اندازی کرده است.
طبق اعلام هیأت کردستان رقابت های لیگ استانی بوکس نونهالان و نوجوانان 12 مرداد به میزبانی شهرستان قروه برگزار می شود.

** احداث زمین چمن استقلال سنندج از طریق ماده 27 به فراخوان گذاشته شد
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از واگذاری زمین چمن استقلال سنندج برای احداث و بازسازی به بخش خصوصی از طریق فراخوان خبر داد.
حامد جولائی اظهار کرد: احداث زمین چمن استقلال سنندج روز یکشنبه 18 تیر از طریق روزنامه های کثیرالانتشار به فراخوان گذاشته شد و با شرایط قانونی بر اساس ماده 27 به بخش خصوصی واگذار می شود.
وی اضافه کرد: زمین چمن استقلال سنندج با توجه به چند دوره بازسازی و استفاده آن از طریق ماده 88 به مشکلات کمبود آب و نیروی انسانی مواجه شده بود که در راستای استفاده مجدد جامعه مخاطب به سرمایه گذران بخش خصوصی واگذار خواهد شد.
وی افزود: شرکت کنندگان با مراجعه به سایت اداره کل ورزش و جوانان استان به آدرس http://kurdestan.msy.gov.ir نسبت به تهیه اسناد در بخش آگهی ها، مزایده ها و مناقصات اقدام نمایند.
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: متقاضیان پس از تکمیل فرم های فراخوان درج شده در سایت تا پایان وقت اداری روز 2 مرداد به صورت پاکت دربسته از طریق پست اسناد را به دبیرخانه ماده 27 اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال کنند.
جولایی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در آینده نزدیک پس از اجرای شرایط قانونی، 2 استخر سرپوشیده دیواندره و حجاب سنندج را از طریق ماده 27 نیز به بخش خصوصی واگذار خواهد کرد.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.