به گزارش ایرنا، یعقوب پیری روز یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در خصوص بازیکنانی که از این تیم جدا شده اند، افزود: براساس قانون، مهدی زبیدی، فرزاد جعفری، محمد شریفی و دانیال ماهینی با استقلال خوزستان قرارداد دارند.
وی گفت: این بازیکنان مدعی شدند که قراردادشان را با باشگاه فسخ کرده اند، که استقلال خوزستان به سازمان لیگ برتر و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون اعلام کرده است این بازیکنان اکنون بازیکن استقلال خوزستان محسوب می شوند.
پیری با بیان اینکه ارسال مدارک در خصوص بازیکنان بزودی به فدراسیون ارائه می شود، گفت: کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به این مساله در هفته جاری رسیدگی می کند و با اطمینان این بازیکنان به استقلال خوزستان باز می شوند.
وی در خصوص جدایی بیت سعید و طیبی از تیم استقلال خوزستان در فصل جدید نیز گفت: بیت سعید و طیبی بازیکنان تاثیرگذاری در تیم بودند، ولی بازیکنان جدید بدون شک جای خالی این بازیکنان را پر خواهند کرد.
به گفته وی، لغو اردوی اوکراین و ترکیه تیم استقلال خوزستان به دلیل اینکه تعدادی از بازیکنان جدید دانشجو هستند یا وضعیت خدمت نظام وظیفه آنها باید مشخص شود و شرایط خروج از کشور این بازیکنان معلوم نبود، تصمیم بر این گرفته شد که اردو در زمان حاضر در داخل کشور برگزار شود.
وی گفت: دومین اردوی آماده سازی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از شهرکرد در شیراز است و این تیم دو بازی تدارکاتی در شیراز برگزار می کند.
پیری اظهار کرد: اردوی شهرکرد در سطح بالایی برگزار شد و شرایط لازم برای برپایی اردوی شهرکرد فراهم شد.
وی در خصوص وضعیت بازیکنان جدید که به تیم استقلال خوزستان پیوسته اند نیز گفت: اکنون زمان بدنسازی تیم است و شرایط خود را دارد اما کادر فنی ، بازیکنان جدید را با مطالعه کامل جذب کرده اند.
معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در خصوص مساله اسپانیرینگ (حامی مالی) تیم نیز گفت: در این زمینه امید اسد بیک مدیرعامل شرکت نیشکر هفت تپه، از استقلال خوزستان به خوبی حمایت کرده است و به موقع دست این تیم را گرفت و شرایط خوبی برای تیم فراهم شده است.
پیری گفت: با وعده هایی که مسئولان استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و سایر اسپانسرها داده اند، امید است امسال باشگاه استقلال خوزستان با کمبود اعتبار روبرو نشود.
وی در خصوص مطرح شدن استعفای عبدالله ویسی از تیم استقلال خوزستان در چند روز اخیر در برخی روزنامه های ورزشی نیز گفت: این مساله به این شکل نبود،عبدالله ویسی به دنبال تحقق وعده هایی بود که مسئولان به تیم داده بودند ولی دوستان رسانه ای این مساله را بزرگنمایی کردند.
به گفته وی، تیم استقلال خوزستان مانند سایر تیم های لیگ برتری براساس برنامه پیش می رود و این تیم برای حضور قدرتمندتر در لیگ امسال برنامه ریزی کرده است.
پیری گفت: استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به بضاعتی که داشت، نتایج بسیار خوبی گرفت و کمتر کسی پیش بینی می کرد تیم استقلال خوزستان در برابر تیم های قدرتمند آسیا نمایش زیبا ارائه دهد.
وی در خصوص ایراد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ورزشگاه های تیم های فوتبال ایران گفت: امسال نیز ورزشگاه غدیر در اختیار استقلال خوزستان قرار می گیرد و ایراد کنفدراسیون به ورزشگاه تنها برای مسابقات لیگ قهرمانی باشگاه های آسیا بوده است.
به گفته وی، تیم فوتبال استقلال خوزستان امسال در لیگ برتر مانند دو فصل پیش ظاهر می شود تا بتواند با شرایط موجود به شایستگی های خود دست یابد.
به گزارش ایرنا، تیم استقلال خوزستان در شهرکرد به مدت پنج روز اردوی آمادگی برپا کرد.
تیم فوتبال استقلال خوزستان در 2 فصل پیش با عبدالله ویسی به قهرمانی باشگاههای ایران دست یافت و در فصل پیش نیز در رقابت های باشگاههای آسیا نتایج قابل قبولی را کسب کرد.
در پنج سال اخیر این هفتمین تیم لیگ برتری است که در آغاز رقابتهای فصل در شهرکرد اردوی آمادگی خود را برپا می کند.
شهرکرد به دلیل ارتفاع 2 هزار متری از سطح دریا یکی از مناطق اردوبام ورزشی محسوب می شود و به جز فوتبال تاکنون 12 رشته ورزشی و المپیکی اردوهای خود را در یک دهه اخیر در شهرکرد برپا کرده اند.
خبرنگار :محمود رئیسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.