به گزارش خبرنگار ایرنا شامگاه شنبه به مناسبت هفته مبارزه با اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر تئاتر خیابانی با عنوان 'فروشنده' در میدان چومان، بوئین و امام خمینی بانه با هدف آگاه سازی شهروندان در زمینه اعتیاد برگزار شد.
تئاتر خیابانی 'فروشنده' کاری از گروه تئاتر 'کازیوه' بانه به کارگردانی علی محمودیان و بازیگری هیوا احمدی و همکاری فرمانداری، اداره ارشاد اسلامی، بهزیستی و شهرداری بانه در چندین روز پایاپی همزمان با هفته مبارزه با اعتیاد اجرا شده است.
تئاتر 'فروشنده' داستان زندگی پدری است که به مواد مخدر گرفتار شده و می خواهد پسر پنج ساله خود را بفروشد.
این نمایش طوری اجرا شده که مخاطبان از تئاتر بودن آن خبر ندارند و هدف کارگردان از این سنجش احساسات مخاطبان است که بسیاری از مخاطبان این کار با ابراز احساسات می خواهند این پسر بچه را از شرایط سخت موجود نجات دهند و هر کدام حاضر هستند که مبلغی به پدر بچه برای نجات وی بدهند.
در حاشیه برگزاری این تئاتر خیابانی رئیس اداره ارشاد اسلامی بانه گفت: با همکاری ستاد پیشگیری از مواد مخدر بانه و انجمن نمایش، تئاتر 'فروشنده' در چهار نقطه شهر بانه اجرا شده است.
حمید رضا خوشبخت افزود: این نمایش به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و در راستای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از مضرات این بلای خانمان سوز برگزار شده است.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/6108
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.