به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین براساس رای داوران در بخش ادبیات فارسی یگانه راهنورد از ناحیه یک سنندج، سرور قبادی از شهرستان کامیاران و اکرم فتحی از ناحیه یک سنندج به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در محور دست سازه نیز زانا کارگری و پارسا فاتحی از شهرستان سقز رتبه اول، آرتین غفاری از ناحیه 2 سنندج رتبه دوم و بهمن سبحانی از منطقه کلاترزان رتبه سوم این محور را به خود اختصاص دادند.
همچنین پدرام عزیزی و امیر حسین حیدری از ناحیه یک سنندج رتبه اول، اسرا حیدریان و هیرو بهرام پور از شهرستان سقز رتبه دوم و لاله تیموری و مبینا صالح پور از منطقه زیویه رتبه سوم محور پژوهش را از آن خود کردند.
در محور زبان انگلیسی نیز کامیار امین، مانی معز اردلان و کاوان بهرامی فر از ناحیه یک سنندج رتبه اول،سارینا پشابادی،هدیه یوسفی و صبا علیخانی از شهرستان کامیاران رتبه دوم و نارین ذوالفقاری، یگانه میرزایی و آیسان فلاحی از ناحیه یک سنندج رتبه سوم استان کسب کردند
در محور فعالیت های آزمایشگاهی نیز مبین مردوخی و آمانج سبحانی از ناحیه یک سنندج رتبه اول،کیانا سادات ارکیان و طهورا زندی از ناحیه 2 سنندج رتبه دوم و روژان سلیم زاده و آنیتا غفوری از شهرستان سقز رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.
مرحله استانی سومین جشنواره نوجوان خوارزمی با رقابت 184 دانش آموز دختر و پسر در سنندج برگزار شد.
7348/6108
**خبرنگار:افسانه گلباغی/** انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.