احمد جولایی روز شنبه در دومین جلسه هماهنگی ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه این میزان اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام هزینه می شود افزود: از ابتدای دولت تدبیر و امید تا کنون بیش از 100 طرح ورزشی به بهره برداری رسیده و برای اجرای این طرح ها 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی از احدث خانه جوانان استان خبر داد و گفت: این طرح با 2 هزار و 500 مترمربع زیر بنا احداث می شود که اعتبار مورد نیاز آن 20 میلیارد ریال برآورد شده است.
به گفته وی، در طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان 120 مکان ورزشی استان در اختیار هیات های ورزشی قرار گرفته و این امکانات برای تامین هزینه های هیات ورزشی به اجاره داده می شود.
مدیرکل ورزش و امور جوانان کردستان ادامه داد: تا کنون 20 جلسه ستاد ساماندهی در شهرستان های استان تشکیل شده و همچنین هفت جشنواره نشاط و امید در هفت شهرستان استان اجرا شده و 20 هزار نفر نیز آن بهره مند شده اند.
جولایی افزود: در سال گذشته تعداد سمن های زیر مجموعه این اداره کل 30 درصد افزایش یافته اند و امسال نیز افزایش 50 تا 60 درصدی در دستور کار قرار گرفته است.
برای اجرای هماهنگ برنامه‌های ساماندهی امور جوانان در استان‌ها و تقسیم کار استانی برنامه ساماندهی، ستاد ساماندهی امور جوانان استان در جلسه بیست و هشتم شورای عالی جوانان در تاریخ ششم اردیبهشت 1386 تصویب شد.
22 دستگاه‌های متولی در حوزه جوانان عضو این ستاد ملی و در استان ها نیز عضو ستاد استانی هستند.
3034/6108
** خبرنگار: حسن حسین زاده/**انتشار دهنده:امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.