به گزارش ایرنا، رضا عوض ‌پور روزیکشنبه درجمع خبرنگاران افزود: همچنین طرح‌های آبخیزداری نیز به عنوان یکی از اولویت اصلی استان بوشهر در دشت‌هایی دارای مطالعه، اجرایی و تکمیل می‌شود.
وی اضافه کرد: دراین ارتباط 340 میلیارد ریال اعتبار جدید برای اجرای طرح‌های آبخیزداری استان بوشهر مصوب شده است که این تخصیص اعتبار اجرای طرح های این حوزه را شتاب می بخشد.
عوض‌پور افزود: حجم اعتباری طرح‌های نیمه تمام آبخیزداری استان بوشهر هم اکنون 110 میلیارد ریال است که سعی داریم با تامین اعتبار مور نیاز روند اجرای آنها را تسریع کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اعتبارات حوزه عمرانی استان بوشهر از منابع و ردیف‌های مختلف نیز افزون بر 10 هزار و 950 میلیارد ریال است که این میزان اعتبار می تواند در اجرای پروژه ها نقشی تاثیرگذار ایفا کند.
وی در باره اعتبارات ارتقا شاخص‌های توسعه اقتصادی استان بوشهر گفت: سهم استان از این محل اعتباری نزدیک به 650 میلیارد ریال است که اولویت هزینه کرد این اعتبارات پروژه های ملی است.
عوض پور با اشاره به اعتبارات 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: 320 میلیارد ریال اعتبار از این محل مصوب شده که برای اجرای پروژه های حوزه ورزش استفاده می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.