هادی انوری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: انجمن زندانیان بانه به مناسبت عید سعید فطر و با همت خیرین شهرستان به هر خانواده زندانی سبد غذایی به ارزش یک میلیون و 500 هزار ریال و کارت هدیه 2 میلیون ریالی اهدا می کرد.
وی خاطر نشان کرد: انجمن حمایت زندانیان بانه 38 خانواده زندانی را تحت پوشش قرار داده و ماهیانه مبلغی کمک هزینه مخارج زندگی به آنها پرداخت می شود.
انوری گفت: انجمن زندانیان بانه در طول سال علاوه بر کمک هزینه های مخارج زندگی مبلغی ماهیانه به خانواده زندانیان پرداخت می کند و همچنین برای ادامه تحصیل فرزندان آنها کمک هایی پرداخت می کند.
وی با بیان اینکه این انجمن خانواده های جرائم عمدی و غیر عمدی را تحت پوشش قرار می دهد، اظهار کرد: خانواده هایی که از طرف اداره زندان معرفی شوند تحت پوشش این انجمن قرار می گیرند.
رئیس انجمن حمایت زندانیان بانه با اشاره به اینکه هزینه های این انجمن از طرف خیرین شهرستان تامین می شود، خاطر نشان کرد: خانواده زندانیان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند که باید از آنها حمایت شود تا از آسیب های اجتماعی به دور شوند.
وی گفت: در جشن گلریزان امسال یک میلیارد و 400 میلیون ریال کمک مردمی برای زندانیان جرائم غیر عمد در بانه جمع آوری شد که با این کمک ها می توان هشت زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کرد.
وی افزود: تعدادی از خانواده های زندانی اجاره نشین هستند که برای تامین مسکن با مشکل مواجه هستند و در این زمینه هم کمک می شود.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/6108
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.