به گزارش خبرنگار ایرنا، دانشگاه مذاهب اسلامی در شهرهای تهران، بندرعباس، سنندج و زاهدان در سال 96 با امکان تحصیل رایگان، با حضور استادان برجسته کشور و بهره مندی از امکانات رفاهی و خوابگاهی دانشجو می پذیرد.
براساس این گزارش ظرفیت پذیرش در هر رشته 20 نفر مرد و 20 نفر زن است و این دانشگاه در تهران در رشته های علوم قرآنی، تاریخ اسلام، فلسفه و عرفان اسلامی، ادیان و مذاهب، زبان و ادبیات عربی، فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق شافعی و فقه و حقوق حنفی دانشجو پذیرش می کند.
همچنین واحد سنندج این دانشگاه در رشته های فقه و حقوق امامیه، فقه و حقوق شافعی و علوم قرآن و حدیث، واحد بندرعباس در رشته های فقه و حقوق امامیه و فقه و حقوق شافعی و واحد زاهدان در رشته های فقه و حقوق امامیه و فقه و حقوق حنفی دانشجو می پذیرد.
داوطلبان علاقمند به تحصیل در این دانشگاه باید در زمان ثبت نام اولیه یا در مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری علاقه مندی خود به دانشگاه های شرایط خاص را از طریق سایت سازمان سنجش اعلام کنند.
پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه نیز، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند به مصاحبه شفاهی از سوی دانشگاه دعوت می شوند و حضور در مصاحبه شفاهی ضروری می باشد.
داوطلب باید در زمان انتخاب رشته نهایی، رشته های تحصیلی مورد علاقه خود در دانشگاه مذاهب اسلامی را جزو ٥٠ اولویت انتخابی خود قرار دهد.
بهره مندی از استادان برجسته کشور در رشته های مربوطه، تحصیل رایگان در تهران، سنندج، بندرعباس و زاهدان و برخورداری از امکانات رفاهی و تغذیه طبق ضوابط صندوق رفاه دانشجویان از جمله امتیازات تحصیل در این دانشگاه است.
علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی www.mazaheb.ac.ir مراجعه کنند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغی/**انتشاردهنده: امید بهمنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.