به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا جمال کریمی روز جمعه در آیین راهپیمایی روز جهانی قدس که با حضور پرشور مردم روزه دار و مومن شهرستان بانه برگزار شد، افزود: روز جهانی قدس لبیک گفتن به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
وی بابیان اینکه دولت اسلامی دولت پیامبر اسلام است که با رحم، شفقت و مهربانی با انسانها رفتار می کند و دشمنان بی رحم در نظام اسلامی جای ندارند خاطر نشان کرد: برای حمایت از اجرای فرامین رهبر کبیر انقلاب که در شانزدهم مرداد سال 1358 پیام مهمی برای حمایت از قبله اول مسلمین جهان بیت المقدس صادر کردند که همه احاد جامعه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و فرامین رهبر انقلاب اسلامی به پا خواستند.
ماموستا کریمی افزود: همه ما مسلمانان جهان وظیفه داریم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین که هر روز شاهد تخریب خانه ها و ریختن خون هزاران بی گناه از طرف صهیونسیت های ظالم هستیم صدای خود را به گوش مسلمانان جهان برسانیم.
وی گفت: دفاع کردن از بیت المقدس دفاع از جهان اسلام است امروز ما با حضور خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به تمام دشمنان و مستکبران که می خواهند در خاورمیانه اخلال ایجاد کنند نشان دهیم.
امام جمعه موقت بانه ادامه داد: ما از همه مسلمانان مظلوم جهان که زیر سلطه ظالمان و مستکبران هستند قاطعانه حمایت می کنیم هوشیارانه و با درایت رهبر انقلاب برای حفظ کیان اسلامی در مقابل دشمنان شجاعانه می جنگیم و خون خود را فدای نظام و رهبری می کنیم.
وی تاکید کرد: مردم ایران هوشیار است و هیچگاه اجازه نمی دهند صهیونسیتها و آمریکاها در حکومت ما دخالت کنند.
وی حوادث تروریستی اخیر تهران به شدت محکوم کرد و افزود: این حوادث دسیسه استکبار و ایادی استکبار بود ما مردم مسلمان ایران در مقابل امنیت کشور حاضر هستیم جان و مال خود را فدا کنیم.
ماموستا کریمی گفت: نیروهای جان برکف انقلاب اسلامی ایران جواب این اعمال ناشایست دشمنان را به پاسخ نگذشت و لانه خونخواران داعش را به آتش کشیدند.
وی افزود: باید اسرائیل و رژیم صهیونیستی از روی زمین محو شود چرا که یک غده سرطانی و تهدیدی است که طراحان اولیه آن را بیمناک کرده است.
در ادامه بیانیه جوانان بسیجی بانه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی قرائت و پرچم آمریکا و اسرائیل توسط نوجوانان بسیجی به آتش کشیده شد.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/ 3020
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: عبدالله رحمانی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.