به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان کردستان، سومین اردوی تیم ملی گلبال جوانان کشور از سوم تیر با حضور منتخبان این رشته در تهران آغاز می شود.
در این مرحله از اردو 11 ورزشکار از استان های مختلف کشور شرکت دارند و خود را برای حضور در مسابقات پاراآسیائی امارات آماده می کنند که نیما رسولی ورزشکار سنندجی نیز از جمله آنان است.
این اردو از سوم تا 10 تیر در تهران برگزار می شود و کرم کولیوند و محمود یوسفیان به عنوان سرمربی و مربی کار آموزش ملی پوشان را به عهده دارند.
مسابقات پاراآسیائی گلبال جوانان آذر امسال به میزبانی امارات برگزار می شود.

** پنج قایقران کردستانی به اولین کمپ نخبه گزینی نوجوانان کشور دعوت شدند
اولین کمپ نخبه گزینی کشور در رشته های کانواسپرینت، کانواسلالوم و روئینگ از 31 خرداد در تهران، در سه رشته مختلف قایقرانی با حضور 60 ورزشکار منتخب از 20 استان کشور برگزار می شود.
ارشید ناصری به عنوان مربی، سید ماردین موسوی و زکریا نقشبندی قایقرانان سنندجی در بخش کانو اولین کمپ نخبه گزینی کشور را همراهی می کنند.
همچنین فواد هوشیار و شهروز صفایی 2 ورزشکار نوجوان مریوانی نیز در رشته روئینگ با دعوت کادر فنی فدراسیون در این کمپ تمرینی و آمادگی حضور خواهند یافت.
طرح نخبه گزینی المپیک نوجوانان با حضور مدرسین بین المللی در دریاچه آزادی برگزار می شود و این طرح به منظور آموزش و تقویت ارزش های قهرمانی و با هدف آموزش رشته های قایقرانی حاضر در المپیک نوجوانان انجام می گیرد.
طرح نخبه گزینی کشور تحت نظر کمیته بین المللی المپیک IOC و همکاری کمیته ملی المپیک، سازمان محیط زیست و کمیته مبارزه با دوپینگ در فدراسیون قایقرانی برگزار می شود.
پیریک گوسلاین مسئول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی، مزار نجیب از الجزایر و چن وی هان از چین تایپه مدرس و مربی این کمپ هستند.
اولین کمپ نخبه گزینی کشور از 31 خرداد تا هشتم تیر در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.
7355/ 3020
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.