جلال عزیزی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آمار افراد دعوت شده به اردوی تیم ملی در سال 95 و در مقایسه با سال قبل از آن 73 درصد رشد نشان می دهد اما در بحث عضویت 13 درصد کاهش داشته ایم.
وی ادامه داد: در بخش دعوت به اردوی تیم ملی هیات های کشتی با 34 نفر- بار، قایقرانی با 24 نفر- بار، ورزش های ناشنوایان با 23 نفر- بار، کبدی با 19 نفر- بار و فوتبال با 18 نفر-بار در رده های اول تا پنجم قرار گرفته اند.
عزیزی خاطرنشان کرد: در بخش عضویت ورزشکاران در اردوی تیم ملی نیز ورزشکاران هیات ناشنوایان با 16 نفر- بار، کشتی و قایقرانی هر کدام با 15 نفر- بار، جانبازان و معلولین با 14 نفر- بار، بوکس با 12 نفر- بار و فوتبال با 11 نفر -بار عملکرد بهتری از سایر هیات ها داشته اند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه به تیمداری هیات های ورزشی در رقابت های لیگ رده های سنی مختلف اشاره و اظهار کرد: براساس گزارش ارائه شده از هیات ها، در سال 95 در مجموع 36 تیم ورزشی کرمانشاه در لیگ های مختلف حضور پیدا کرده اند.
وی گفت: از این تعداد، 30 تیم متعلق به آقایان و 6 تیم نیز متعلق به بانوان بوده است که در مقایسه با سال 94 در بخش تیم های بانوان 100 درصد و در بخش تیم های آقایان نیز 20 درصد رشد داشته ایم.
عزیزی در پایان اظهار کرد: هیات فوتبال با 14 تیم، پینگ پنگ با سه تیم و بسکتبال، تیراندازی، کبدی و انجمن های ورزشی هر کدام 2 تیم عملکرد بهتری از سایر تیم ها داشته اند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.