به گزارش ایرنا دومین مرحله اردوی گلبال دختران کشور اعزامی به رقابت های آسیایی پاسفیک تایلند که انتخابی مسابقات جهانی 2018 سوئد نیز به شمار می رود از شنبه 27 خرداد در تهران برگزار می شود.
تمرینات ملی پوشان تیم گلبال جوانان دختر با حضور 9 ورزشکار برگزار می شود که ریزان دژآهنگ، ورزشکار مریوانی نیز از جمله آنها است.
این ورزشکار کردستانی در رده سنی جوانان فعالیت می کند و به دلیل عملکرد خوب و مناسب از سوی مربیان تیم ملی به اردوی آمادگی بزرگسالان نیز فراخوانده شد.
دژاهنگ زیر نظر چیمن کاظمی مربی مریوانی به تمرینات تکنیکی و تاکتیکی پرداخته و تاکنون در چندین دوره از اردوی تیم ملی رده های سنی مختلف شرکت کرده است.
اردونشینان تمرینات خود را زیر نظر محمد بیدگلی به عنوان سرمربی و مژگان کربی و محبوبه عباسی در جایگاه مربی پیگیری خواهند کرد.
دومین مرحله اردوی گلبال بزرگسالان کشور از 27 خرداد تا چهار تیر در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.

** مربی و 2 بسکتبالیست سنندجی به اردوی تیم ملی جوانان فراخوانده شدند
اردوی آمادگی تیم بسکتبال جوانان 2018 از روز شنبه 27 خرداد در سالن اختصاصی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود.
سیامک ویسی مربی کردستانی به همراه عارف سجادی و پارسا سعیدی 2 بسکتبالیست سنندجی به اردوی تیم ملی جوانان کشور در تهران فراخوانده شدند.
این 2 بسکتبالیست کردستانی عضو باشگاه رژیان پی سنندج هستند که سال گذشته در رقابت های لیگ کشوری بازی های قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.
این اردو در 2 گروه برگزار خواهد شد که گروه اول تمرینات خود را روزهای 27 تا 29 خرداد انجام می دهند و گروه دوم نیز در روزهای 29 تا 31 خرداد آغاز به کار خواهد کرد.
همچنین سیامک ویسی مربی نام آشنا و باتجربه کردستانی به عنوان کادر فنی و مربی تیم ملی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی اردونشینان جوانان را در در هر 2 گروه به عهده دارد.
با دعوت کادر فنی فدراسیون 36 بازیکن در هر 2 گروه در اردوی آمادگی تیم بسکتبال جوانان 2018 حضور دارند.
7355/6108
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.