تیم ووشوی شهرستان سقز به نمایندگی از استان کردستان در رقابت های کمربند طلایی شائولین کشور که به میزبانی شهرستان چابکسر استان گیلان برگزار شد با کسب 13 نشان رنگارنگ بر سکوی دوم مسابقات ایستاد و استان های مازندران و گیلان به ترتیب در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند.
در این مسابقات 450 ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند و 18 و 19 اسفند در چهار رده سنی به رقابت پرداختند.
در پایان، سروش احمدی و نیما احسانیان به نشان طلا دست یافتند و متین عزیزیان، محمد عزیزیان و سیروان خدامرادی مدال نقره رده های سنی مختلف را بدست آوردند.
همچنین یونس کریمیان، محمد خاکسار، نیما شانسخه، آرمین ذوالقرنین، پوریا وکیلی، پارسا ابراهیمی، کیان صالحی و شهرام کریمیان نشان برنز اوزان مختلف را از آن خود کردند.
ابراهیم امینی و زانیار بستانی سرپرست و فرهاد اسعدی نیز به عنوان مربی تیم استان کردستان را همراهی می کردند.

** رقابت های تکواندوی لیگ دختران و پسران کردستان در سنندج برگزار شد
رقابت های تکواندوی لیگ دختران و پسران استان کردستان به منظور استعدادیابی و نخبه پروری در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به مدت 2روز در روزهای 19 و 20 اسفند در سنندج برگزار شد.
در بخش دختران 97 تکواندوکار در اولین دوره مسابقات کیوروگی لیگ استانی توانستند رقابت های خود را در سالن ورزشی آزادی سنندج به نمایش بگذارند.
همچنین دومین دوره مسابقات بخش پسران در بخش کیوروگی و پومسه برگزار شد و 192 تکواندوکار در 10 وزن در سالن احمدپناه سنندج رقابت های خود را انجام دادند.
در این رقابت ها شهرستان های سنندج، مریوان، بیجار، کامیاران، دهگلان و سریش آباد حضور داشتند.
هفته سوم رقابت های لیگ استانی در بخش پسران و دومین دوره دختران، اوایل سال آینده در یکی از شهرستان های استان برگزار می شود.

** موی تای کاران کردستانی به نخستین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند
اولین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور با حضور منتخبان سراسر ایران از 21 اسفند در استان مازندران آغاز می شود.
با دعوت فدراسیون، کاوه سلیمانی، جمال مدنی، مبین احمدزاده، کاوان آزادی، نیما وکیلی و بهنام بابامیری، 6 موی تای کار کردستانی به این اردو دعوت شدند.
در این مرحله از اردو 49 موی تای کار که در رقابت های کشوری عناوین برتر را کسب کرده اند از سوی فدراسیون فراخوانده شده اند.
ملی پوشان تمرینات خود را به مدت 9 روز زیر نظر محمد انجدانی سرمربی تیم ملی و کادر فنی اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور انجام خواهند داد.
اولین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور طی روزهای 21 تا 28 اسفند در شهر بابل برگزار می شود.

** ساکا پخش سقز نماینده کردستان گام نخست را با بُرد آغاز کرد
هفته اول رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از روز جمعه 20 اسفند در شهرهای مختلف کشور آغاز شد.
این رقابت ها در چهار گروه هشت تیمی برگزار خواهد شد که تیم ساکا پخش سقز نماینده کردستان در گروه دوم مسابقات قرار گرفته است.
تیم ساکا پخش سقز با تیم های پارس آباد اردبیل، شهید دهقان نیا اردبیل، اروم آلیاژ ارومیه، قایقران تکاب ، همتاز موتور بناب، خالص سازان روی زنجان و مهیان تبریز، هم گروه است.
نماینده استان کردستان در بازی نخست خود مهمان تیم مهیان تبریز بود که به دلیل حاضر نشدن تیم میزبان بازی سه بر صفر به نفع ساکاپخش سقز ثبت شد.
تیم های اول تا سوم هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد که مرحله دوم این مسابقات در 2 گروه 6 تیمی برگزار خواهد شد.
7355
**خبرنگار: وریا کرمی
** آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNASANANDAJ
https://telegram.me/joinchat/DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.