سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از 6 خرداد لغایت 19 خرداد ماه سال جاری در مجموع 4 هزار و 288 مورد بازرسی در سطح استان کردستان صورت گرفته است.

 به گزارش ایلنا، فرزاد ستار زاده با بیان این مطلب اظهار کرد: از 6خرداد لغایت 19 خرداد ماه سال جاری در مجموع 4 هزارو 288 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازارصورت گرفته است.

فرزاد سردارزاده با بیان کشف 160 مورد تخلف در این بازرسی‌ها خاطر نشان ساخت، در این رابطه 138 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع یک میلیارد و 243 میلیون و 821 هزار و 250 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 189 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 64 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.