به گزارش خبرنگار ایرنا این مغازه داران با مراجعه به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان که ریاست شورای ترافیک را برعهده دارد و پیگیری اداری این موضوع خواستار یکطرفه شدن تونل انقلاب و خیابان کناری آن شدند.
پیشتر تنها خیابان کناری تونل کنونی محل عبور و مرور بود که به علت پیچ شدید آن و باریک بودن این خیابان ترافیک بالایی ایجاد کرده بود و مسئولان نیز به فکر ساخت این تونل افتادند.
این مغازه داران که نزدیک به 50 نفر هستند می گویند این مسیر به پارکینگ تبدیل شده و عبور و مرور از آن به شدت کاهش پیدا کرده و همین دلیل از رونق افتادن کسب و کار آنها شده است.
تونل 160 متری انقلاب با 12 متر سواره رو، در شلوغ ترین ساعات ترافیکی نیز جوابگوی عبور و مرور خودروها است.
به نظر می رسد مسئولین با توجه به کارکرد این تونل و هزینه های بالایی که برای آن شده است یکطرفه کردن آن را به صلاح ندانند و تنها کاری که برای مغازه داران این مسیر می توان انجام داد جلوگیری از تبدیل شدن این خیابان به پارکینگ است تا خودروهایی که به هر دلیل به این خیابان نیاز پیدا می کنند در عبور و مرور در آن مسیر با مشکل مواجه نشوند.
برای بهره برداری از این تونل، حدود 120 میلیارد ریال هزینه شده و هدف از احداث آن کاهش و روان سازی ترافیک خیابان انقلاب به سمت میدان نبوت سنندج بوده است.
بسیاری از ساکنین ناحیه منفصل شهری نایسر با جمعیتی نزدیک به 80 هزار نفر برای تردد به مرکز شهر از این مسیر بهره می گیرند.
6108/ 3020
**خبرنگار: امید بهمنی**انتشاردهنده: عبدالله رحمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.