آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان برگزار و «سید البرز حسینی» به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان صبح روز پنج‌شنبه 18خرداد با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسئولان استانی در سنندج برگزار شد.

در این آیین از خدمات «نعمت الله خواجه‌ای» تقدیر و «سید البرز حسینی» به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان معرفی شد.

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در این مراسم سهم حوزه حمل و نقل در توسعه استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: کردستان با پتانسیل های فراوانی که در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت دارد می طلبد در راستای توسعه استان نهایت بهره را برد.

البرز حسینی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های استان انجام کارهای کارشناسی شده و علمی را در اولویت خود قرار خواهیم داد که در این زمینه نیازمند همکاری مراکز علمی و تصمیم گیر استان هستیم.

وی ادامه داد: بهره گیری و تعامل دو جانبه با مراکز علمی و دانشگاهی همچنین مراکز همراه و هم فکر حوزه راهداری در جهت نیل به اهداف بلند مدت ضروری است.

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان بهره‌گیری از قابلیت‌های بخش خصوصی را در جهت بهبود شرایط جاده‌ای استان را از دیگر اولویت و مطالبات مردم دانست که مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.